Companii

ZF LIVE. Dan Popa, dpap.ro: Principala provocare în zona comerţului online o reprezintă partea de logistică

Autor: Cristina Bellu

23.01.2017, 00:06 640
Furnizorul online de servicii integrate de papetărie, produse IT&C şi produse de protocol şi curăţenie DPAP a încheiat 2016 cu afaceri de 5,1 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 3% faţă de anul 2015, potrivit directorului general al companiei, Dan Popa.
 
„Chiar dacă în 2016 am avut o creştere modică, de trei puncte procentuale, pentru 2017 estimăm rezultate foarte bune. Până în prezent, platforma dpap.ro a depăşit pragul de 37.000 de clienţi şi suntem optimişti în ceea ce priveşte evoluţia pozitivă a numărului acestora.“
 
Potrivit lui Dan Popa, în ultimii ani a devenit vizibilă migrarea clientului către zona online şi în segmentul serviciilor de papetărie. „Acum este  mult mai facil să găsesti un produs pe o platformă de gen, în comparaţie cu timpul pe care îl presupune răsfoirea unui catalog de produse cu foarte multe pagini. În acelaşi timp, platforma oferă clientului posibilitatea a a-şi crea necesarul de care are nevoie şi de a-l trimite imediat către noi.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO