Companii

ZF Live. Ovidiu Tunaru, Nestlé România: "Tendinţa este spre o reţetă cât mai mare, modelul american, large, extra large, să ajungem la cantităţi mai mari de cafea decât obişnuim să consumăm în prezent"

19.10.2016, 18:01 1516

Aparatele de cafea întâlnite din ce în ce mai des nu doar în birouri, ci şi în supermarketuri sau spaţii publice constituie o piaţă cu potenţial de creştere, în România existând aproximativ 100.000 de astfel de aparate, potrivit estimărilor lui Ovidiu Tunaru, country business manager Nestlé Profesional România, divizie a grupului elveţian Nestlé, invitat la ZF Live.

Nestlé România are o reţea de 13.000 de aparate de cafea, înregistrând vânzări totale de aproximativ 676 de milioane de lei anul trecut, cu aproape 860 de angajaţi pe toate liniile de business, iar rata de creştere a afacerii variază între 3 şi 5% anual.

„Piaţa aparatelor de cafea este foarte dinamică şi în creş­tere. Din păcate, nu există încă date oficiale despre această piaţă. Din estimările noastre, ar fi 100.000 de aparate în total. Aparatele pot fi întâlnite oriunde, în supermarketuri, în birouri, spaţii publice, gări, autogări. Este încă loc de creştere şi toată lumea accelerează să plaseze cât mai multe aparate“, a spus Ovidiu Tunaru.

Cea mai mare pondere în businessul Nestlé Profesional este reprezentată de aparatele de cafea, care sunt închiriate către 16 distribuitori ai companiei pentru o sumă cuprinsă între 30 şi 40 de lei pe lună.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO