Proiectul dezvoltat pe o parte din terenul fostei fabrici Tricodava este format dintr-un hipermarket Auchan, o galerie comercială şi noul sediu de birouri al grupului francez.
Grupul francez Auchan, cu afaceri de peste 4,4 mld. lei (1 mld. euro) pe piaţa locală, a deschis un nou hipermarket în cartierul Drumul Taberei din Bucureşti în cadrul unui proiect mai amplu care a implicat o investiţie de 265 de milioane de lei (60 mil. euro) şi a fost finalizat cu patru luni înaintea termenului stabilit iniţial, şi anume, luna aprilie 2015.
Proiectul celor de la Auchan dezvoltat pe un lot de 2,6 hectare din fosta fabrică Tricodava cuprinde, pe lângă hipermarketul de 10.500 de metri pătraţi, şi o galerie comercială de 9.500 mp, precum şi o clădire de birouri de 10.000 mp în care va fi mutat din primăvara anului viitor sediul local al grupului francez.
Ieri a fost finalizat doar hipermarketul, o serie de magazine din galeria comercială, precum CCC sau DM drogerie markt, şi o parte din parcarea supraetajată cu 1.600 de locuri, restul unităţilor comerciale şi clădirea de birouri urmând să devină operaţionale treptat.
„Potenţialul există şi cred că în timp vom putea ajunge la vânzări de 100 de milioane de euro pe an cu acest magazin din Drumul Taberei“, a declarat Frederic Bellon, director general al Auchan România.