Constructii & Imobiliare

Diana Şucu a adus în România brandul american de mobilă de lux Bernhardt Interiors

Foto

Foto

Autor: Alina-Elena Vasiliu

28.11.2017, 16:51 25749

Diana Şucu, soţia omului de afaceri Dan Şucu, a investit 300.000 de euro într-un showroom de mobilier premium, care se află în Băneasa Shopping City, la etajul al doilea al magazinului Ethan Allen. Diana Şucu deţine astfel franciza locală a brandului Bernhardt Interiors.

Showroomul are o suprafaţă de circa 350 de metri pătraţi şi cuprinde mobilier din lemn masiv pentru living, dining şi dormitor, dar şi tablouri cu semnătura John Richardt.

„În urmă cu 4 ani, am lansat în România brandul de mobilă de lux Ethan Allen, care s-a dovedit un succes, după cum o arată cifrele. Doi ani mai târziu am adus Caracole, un alt brand american foarte apreciat. Acum, în completarea acestora, a venit rândul să inaugurez Bernhardt Interiors, o îmbinare între stilul clasic ce defineşte mobilierul Ethan Allen şi cel modern al brandului Caracole”, spune Diana Şucu.

Povestea Bernhardt Interiors a început în 1889, fiind o afacere americană de familie. Bernhardt se numără printre cele mai mari companii de producţie de mobilier din America şi este unul dintre cei mai importanţi producători mondiali de mobilier.

„Dacă mobilierul Ethan Allen se adaptează foarte bine caselor spaţioase, cel ce poartă marca Bernhardt Interiors îşi găseşte locul şi într-un apartament mai mic, la fel de bine cum se pretează şi în loft-uri sau casele noi, moderne”, mai spune Diana Şucu.

Bernhardt Interiors are sediul principal în North Carolina şi numără în total 1.250 de angajaţi în toată lumea.

Ethan Allen, celălalt brand adus de Diana Şucu în România, este un retailer american de mobilă de lux cu afaceri de aproape 750 mil. euro (în anul fiscal 2016-2017) şi peste 300 de magazine (proprii şi francize) în SUA, Canada, Europa şi Asia. Grupul deţine şi fabrici proprii unde îşi realizează produsele şi este una dintre puţinele companii din industria mobilei integrate vertical.

Local, brandul a intrat în 2013. Magazinul a fost deschis în centrul comercial Băneasa Shopping City, din nordul Bucureştiului, o zonă locuită de persoanele cu venituri peste medie care sunt de altfel şi clienţii ţintă ai brandului Ethan Allen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO