Constructii & Imobiliare

Liberty Center a ajuns la un grad de ocupare de peste 70% şi anunţă noi deschideri de magazine

Liberty Center a ajuns la un grad de ocupare de peste 70%...

Autor: Roxana Rosu

16.05.2017, 10:14 617

Gradul de ocupare a centrului comercial Liberty Center a crescut la peste 70% în ultimele 6 luni, după atragerea unor chiriaşi noi pentru 18% din suprafaţa mallului, iar până la finalul anului central va fi ocupat în proporţie de peste 80%.

Liberty Center, situat în zona de sud a Bucureştiului, este administrat din luna noiembrie a anului trecut de compania de consultanţă imobiliară JLL România.

Cea mai recentă deschidere din mall este magazinul multibrand KVL By Kenvelo, Lee Cooper şi Timeout, cu o suprafaţă de 284 metri pătraţi, reprezentând o relocare strategică a două magazine situate în clădire.

De asemenea, retailerul de îmbrăcăminte Colin’s a deschis vineri, 12 mai, un nou magazin cu o suprafaţă de 200 metri pătraţi. Casa Convenienza by Casa Magica va deschide la parter un magazin de mobilă şi accesorii produse în Italia, pe o suprafaţă de 1.380 metri pătraţi, iar alte două noi magazine, fiecare având o suprafaţă de 200 metri pătraţi, respectiv brandul românesc de îmbrăcăminte femei Format Lady şi Raimond, multibrand de încălţăminte din piele, vor complete oferta.

Etajul unu va fi treptat repoziţionat ca o zonă în principal de servicii, în următoarea perioadă fiind programate trei noi deschideri, pe o suprafaţă totală de 543 metri pătraţi, respectiv o sală dedicată sporturilor de contact, un magazin Adidas Arte Martiale şi Box, prin distribuitorul Masibo Sport, un showroom şi o şcoală dedicate DJ-ilor, cu un studio de producţie muzicală sub brandul DJ High Way.

Tot la primul etaj, se va deschide la jumătatea lunii iunie un salon de înfrumuseţare.

Noile deschideri, dar şi repoziţionarea şi regândirea mixului de chiriaşi au dus la creşterea traficului cu 13% în primul trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

“Din punct de vedere strategic, ne-am axat atât pe atragerea de noi chiriaşi, cât şi pe relocarea anumitor branduri deja existente, cu scopul de a oferi o experienţă plăcută, utilă şi accesibilă consumatorilor. Vedem o deschidere din partea mai multor branduri în ceea ce priveşte Liberty Center, care va rămâne un centru comercial de proximitate. În acest sens punem un puternic accent pe zona de entertainment şi targetăm noi chiriaşi care să se integreze rapid acestui concept”,  a declarat Mariana Stamate, Head of Property Management Department JLL România.

Centrul comercial, cu o suprafaţă de 25.700 metri pătraţi, are peste 60 chiriaşi din domeniul fashion, food şi entertainment. Printre chiriaşii-ancoră se numără Carrefour Market, Altex, Adidas, Deichmann, Sephora, Steilmann, CCC, KFC, McDonalds, Spring Time.

JLL mai are în administrare proprietăţi imobiliare totalizând aproape 200.000 metri pătraţi, respectiv complexul de afaceri Swan Office & Technology Park, parcul comercial Colosseum din cartierul bucurestean Chitila, precum şi nouă proprietăţi industriale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO