Constructii & Imobiliare

Şeful Reynaers: Cererea pentru sistemele glisante este în creştere

Şeful Reynaers: Cererea pentru sistemele glisante este...

Autor: Cristina Bellu

28.09.2016, 11:34 222

Reynaers Aluminium România, subsidiara locală a liderului european pe segmentul soluţiilor de aluminiu pentru sectorul de construcţii, apreciază că cea mai vândută categorie de produse pe piaţa locală este reprezentată de profilele destinate faţadelor cortină pentru clădirile de birouri. Acest segment este majoritar în business-ul companiei, generând 60% din vânzări, adică aproximativ. 4,8 mil. de euro în acest an.

Pe locul al doilea, cu 30% din vânzări, se află reperele pentru uşi şi ferestre, restul de 10% din cifra de afaceri a Reynaers fiind atribuit reperelor pentru uşi glisante, un segment aflat în plină dezvoltare.

Potrivit datelor companiei, cererea pentru sisteme glisante pe piaţa rezidenţială este în creştere, odată cu revirimentul din ultimii ai al acestui sector de construcţii, dar mai ales în contextul schimbării tendinţelor din arhitectură.

”Deşi nu reprezintă categoria de produse majoritară în cadrul business-ului nostru, cererea pentru sistemele glisante înregistrează o creştere semnificativă, din două motive principale: pe de o parte, piaţa rezidenţială în ansamblu este iarăşi în plin avânt, iar pe de altă parte se observă influenţa noilor tendinţe arhitecturale, care tind spre crearea suprafeţelor vitrate de dimensiuni cât mai mari şi pentru maximizarea spaţiului din locuinţă”, explică Daniel Popa, Country Manager Reynaers România. 

Cu sediul central în Duffel, Belgia, Reynaers Aluminium este unul din liderii europeni specializaţi în dezvoltarea soluţiilor durabile de aluminiu pentru uşi, ferestre, pereţi cortină, sisteme glisante, parasolare şi sere. Infiinţată în anul 1965, compania Reynaers are peste 1.500 de angajaţi în 37 de ţări din întreaga lume şi exportă în peste 60 de ţări de pe 5 continente.

Prezenţă pe piaţa locală încă din 2006, Reynaers Aluminium România a cunoscut o creştere rapidă pe piaţa de profil, produsele adresându-se proiectelor rezidenţiale, comerciale, office sau industriale. În 2015 compania a raportat, pe plan local, un business de 7 milioane de euro, pentru anul acesta estimând afaceri de 8 mil. euro.

Printre lucrările de referinţă ale companiei se numără Afi Park, Metropol Offices, Oregon Park, Braşov Business Park, Promenada Mall sau Aeroportul Henri Coanda.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO