Constructii & Imobiliare

Vânzările AdePlast au crescut cu 8% în S1. Transilvania şi Banatul conduc în topul livrărilor

Vânzările AdePlast au crescut cu 8% în S1....

Autor: Ioan Dornescu

05.08.2015, 12:56 420

Producătorul de materiale de construcţii AdePlast, deţinut de omul de afaceri Marcel Bărbuţ, a înregistrat o creştere de peste 8% a vânzărilor în primul semestru al anului, rulajul de 138 milioane lei raportat în acest interval fiind susţinut de o bună dispersie a livrărilor pe toate canalele relevante şi parteneriatelor solide cu jucători din toate segmentele de vânzări (retail modern, tradiţonal sau B2B), locali sau din ţările unde sunt realizate exporturi.

„În cele şase luni scurse din acest an avem următoarea situaţie: în Moldova am înregistrat o creştere a vânzărilor de 3,4 procente, urmează zona Bucureşti cu puţin peste 4,5 procente, apoi Oltenia - Muntenia cu peste 5 procente. În Transilvania - Banat avem o creştere record de peste 19 procente”, declară Bogdan Pîrvu, CEO AdePlast.

Pe de altă parte, exporturile companiei au avansat cu 44% în primul semestru, la peste 1,3 milioane de euro.

Vânzările din prima parte a anului au oscilat, primul trimestru, care a adus un plus de peste 20% fiind urmat de două luni cu zile libere şi sărbători, „mai puţin faste” pentru business. În luna iunie, vânzările au revenit pe un trend normal de creştere.

„Este clar acum că fără cele 50 de milioane de euro investite din 2008 până în prezent, AdePlast nu putea să devină un jucător major pe cele trei segmente diferite de piaţă pe care activează: mortare uscate, produse termoizolante, vopsele şi tencuieli decorative”, a arătat Pîrvu.

După ce, în anii trecuţi AdePlast a urmărit extinderea gamei de produse şi a portofoliului de clienţi, pentru perioada următoare compania se va axa în direcţia diversificării serviciilor. În acest sens, compania a constituit un o echipă de consultanţă tehnică care se va deplasa pe şantiere, la lucrări sau la distribuitori, pentru a asigura suport tehnic la aplicarea produselor.

Afacerile companiei au avansat cu 18% anul trecut, la 300,6 milioane lei (68 milioane euro), iar profitul net s-a ridicat la 12,5 milioane lei (2,8 milioane euro), în creştere cu aproape 40% faţă de câştigul raportat cu un an înainte, potrivit informaţiilor de la Finanţe.

Compania operează trei site-uri industriale, la Oradea, Roman şi Ploieşti.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO