Dupa Afaceri Premium - octombrie 2014

Inovatie, inovatii, s.f. - noutate, schimbare, prefacere.

Rezolvare a unei probleme de tehnica sau de organizare a muncii cu scopul imbunatatirii (productivitatii) muncii, perfectionarii tehnice sau rationalizarii solutiilor aplicate. Sec, nu? Poate cea mai seaca defi nitie pentru unul dintre cuvintele care misca lumea, care ne schimba ca oameni, care ne imbogatesc in fiecare zi, fara de care nu ar exista nimic din ceea ce azi starneste pasiuni care frizeaza nebunia.

La mijloc de toamna, printr-un numar special al Dupa Afaceri Premium, am incercat sa dam o alta imagine acestui cuvant, sa-l ilustram prin oameni si idei, sa-l eliberam din aceasta definitie rece care nu-i face deloc cinste unui fenomen de care suntem dependenti.

Am vorbit cu oameni care au revolutionat orologeria de inalta clasa, cu cei care au facut bijuterii purtate de armate de lideri de opinie, cu cei care creeaza parfumuri de sute de ani si care prin geniu olfactiv au rasfatat tarii Rusiei, dar si printesele vremurilor moderne, si am aflat ce inseamna inovatia pentru ei.

Am interactionat cu croitori de top pentru a vedea ce inseamna noutate in costumele made to measure si, imaginar, am baut un pahar de vin cu oameni care au grija de sute de podgorii, creatorii unor licori de poveste.
Am intrat in bucataria unor chef-i cu stele Michelin care au gasit inovatia in foc, departe de experimentele moleculare, si am inteles ca in acest domeniu inovatia este expresia personalitatii, nu doar mancare exceptionala. Am aflat cum arata casa viitorului si ce-si doreste generatia Millennials (cei nascuti dupa 1980 pana in 2000) de la habitatul modern.

Am vazut ca noua aristrocratie de bun-gust bucures teana lasa casele frumoase pentru penthouseuri luxoase in goana pentru timp si confort. Ne-am jucat cu ultimele gadget-uri, am fost in Armenia sI am condus masini revolutionare.

Abia la final ne-am dezlantuit insa cu adevarat. Am decis sa alegem zece oameni de afaceri, din zona clasica de business, lideri in segmentele lor, magicieni ai cifrelor si ai strategiilor de marketing, supraviet uitori de cariera, si sa le facem cunostinta cu zece oameni care-si dedica energia in a cultiva placeri de elita, fie ca este vorba de gastronomie rafinata, croitorie de lux sau automobile de avangarda.

Am vrut sa-i aducem pe oamenii despre ale caror afaceri scriem mereu cu un pas mai aproape de pasiunile lor. |n opt cazuri din cele zece de la care am pornit am reusit, iar rezultatul a fost dincolo de asteptarile noastre.

Mentinem suspansul si nu va dezvaluim de la inceput identitatea celor 16 oameni care au dat curs invitatiei neobisnuite a Dupa Afaceri Premium, desI pe multi dintre ei probabil ca deja i-ati recunoscut de pe coperta. Doar va invitam sa cititi cover-ul acestei editii, povestea principala, asezata intentionat la finalul revistei, si sa faceti cunostinta cu o ghilda de inovatori pursange.

Aproape am si uitat acea definitie stearpa a inovat iei de la inceput cand simturile sunt rasfatate cu atata stil.

P.S. Nu uitati sa ne urmariti zilnic si pe da.zf.ro

Roxana PETRESCU
Editor-Sef
Dupa Afaceri Premium

 

Suplimentul poate fi comandat completand formularul de mai jos.

In cazul comenzilor plasate pe site, editiile print sunt valabile in limita stocului disponibil. In cazul in care stocul se epuizeaza va fi livrata editia electronica.

Taxele de livrare ale editiilor print vor cadea in sarcina cumparatorului.

 



zf.ro
Închide