După Afaceri

A apărut noul număr al După Afaceri Premium: Ce puteţi citi în ediţia specială dedicată lunii martie?

27 feb 2017 348 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

Donald Trump este la cârma lumii. După Brexit, a început să fie la modă Frexitul, iar în România au avut loc cele mai mari proteste de la Revoluţie încoace. Companii gigantice, din domenii tradiţionale precum energia sau petrolul, fac pasul spre digitalizare, spre soluţii alternative, spre client.

La modă încep să fie tricourile cu mesaje puternice şi culorile foarte tari. Nu-i mai pasă nimănui de pasteluri, iar în design, verdele crud cucereşte interioarele, un verde al trezirii, al celei mai alerte primăveri.

Parfumurile nu mai au sex, aroma puterii nu mai are gen. Bărbaţii poartă fuste şi gentuţe. Birourile nu mai sunt acvarii, sunt concept, iar gastronomia a devenit laborator.

Se vorbeşte despre dispariţia noţiunii de şofer, pentru că maşinile se vor conduce singure, iar Airbnb nu mai oferă doar cazare, ci trece la promovarea unor experienţe unice legate de un loc.

După Afaceri Premium a decis să celebreze în ediţia lunii martieschimbarea şi să intre în dialog cu nişte personalităţi care nu s-au temut niciodată de acest cuvânt. De ce să începi să promovezi cultura parfumului sau a pantofului perfect executat într-o Românie care încă mai are atâtea de rezolvat, de la infrastructură, la spitale? Coin­cidenţă sau nu, răspunsurile vin din partea unor femei a căror intuiţie nu a dat greş niciodată.

Ce au înţeles protagonistele acestei ediţii a După Afaceri Premium? O chestie elementară. Singurul lucru care va fi mereu la modă este schimbarea. Şi au mai înţeles ceva. Aşteptările nu sunt legate neapărat de o anumită geografie. Faptul că trăim într-una dintre cele mai sărăce ţări europene nu înseamnă că ne dorim pantofi urâţi sau parfumuri mediocre. Pretenţia de a trăi bine va evolua mereu cu un alt ritm faţă de cel cu care statul face autostrăzi, iar din acest punct de vedere lifestyle-ul este unul dintre cele mai competitive domenii în ceea ce priveşte atenţia dată consumatorului.   

Trageţi aer în piept, ciuliţi urechile, deschideţi ochii! Parcă niciodată apetitul pentru „prospeţime“ nu a fost mai mare, iar primăvara este abia la început!

Roxana PETRESCU este Editor-şef După Afaceri Premium