Ceasuri & Bijuterii

Care este legătura dintre fotbalul american, Pele, Depeche Mode şi FIFA?

27 aug 2014 796 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

Brandul elveţian Hublot continuă tradiţia asocierii cu marile competiţii sportive, de această dată fiind primul brand de lux care intră în lumea fotbalului american printr-un contract cu echipa Dallas Cowboys. Aceasta este una dintre cele mai renumite francize de fotbal din lume care a câştigat peste cinci Campionate Super Bowl de la intrarea sa în NFL (National Football League – n.red.), în 1960.

Cele 5 victorii ale celor de la Cowboys în Super Bowl sunt marcate pe fiecare model, iar ceasul dedicat doamnelor este pavat cu diamante.

“Este un nou “meci câştigat” dintr-o lungă serie de victorii pentru că tot Hublot a fost primul brand de lux care a încheiat un parteneriat cu o echipa de fotbal, în 2007, iar acum se bucură de titlul de cronometror oficial al Cupei Mondiale FIFA, ceea ce îi oferă o vizibilitate excepţională la nivel mondial”, spun reprezentanţii Hublot.

Tot Hublot a fost primul brand de ceasuri de lux care a încheiat un parteneriat cu o echipă de baschet, în 2011 compania semnând un contract cu Miami Heat şi Los Angeles Lakers.

“De asemenea, Hublot a deschis drumul parteneriatelor în cursele de motociclism, iar acum brandul este Official Timekeeper al cursei Formula One şi Official Timekeeper al Ferrari în întreaga lume”, mai spun reprezentanţii Hublot.

Alături de Dallas Cowboys, printre ambasadorii Hublot se numără: cel mai rapid om din lume - Usain Bolt, regele fotbalului – Pele, una dintre cele mai iubite formaţii de muzică pop - Depeche Mode, cluburile de fotbal Bayern Munchen şi Paris Saint-Germain, Muzeul Oceanografic din Monaco, Ferrari şi FIFA.