Ceasuri & Bijuterii

O trufă, o carte, o melodie şi un scaun în ediţie limitată

29 iul 2010 253 afişări
Din aceeaşi categorie

O trufa cu ghimbir şi o cupă cu şampanie pe terasă, ultimele numere din Monocle şi WallPaper, piese de designer care abia s-au lansat la Milano sau Londra, outfituri Rodarte din ultima colecţie, o brăţară creată de Amelie Reich şi o vază limitată de la Fornasetti. Sunt promisiunile celor de la Iqonique Class Studio, un concept store de design, modă, artă, cultură, fotografie şi muzică abia lansat în Bucureşti.
"Este un melanj între obiecte unice de design interior, cadouri pentru casă, bijuterii şi ochelari de designer, fashion şi beauty, wine şi gourmet şi nu în ultimul rând, o selecţie de cărţi şi reviste care se pliază pe toate domeniile din showroom", spune Iuliana Bostan, partener Iqonique Class Studio.
Printre brandurile aflate în magazin se numără Uncommon Matters, Julia Menthel, Lara Bohinc, Brionvega, Alivar şi Rike Feurstein, toate pentru prima dată în România. "Ne propunem să continuăm căutând nume noi şi creaţii spectaculoase. În afara mărcilor menţionate am vrut să avem şi produse pe care nimeni nu le-a mai adus până acum la noi în ţară cum ar fi sistemul hi-fi Parrot Zikmu creat de Phillip Starck sau colecţia Hermes Vintage. De alegerea colecţiilor, amenajarea şi decorarea spaţiului s-a ocupat Miruna Ardelean, arhitect la Class Concept.
"Designul unui astfel de spaţiu aparent simplu, curat şi deschis are foarte multe mesaje ascunse. Este un loc de întâlnire, prietenos, unde clientul îşi găseşte cu uşurinţă o carte de referinţă în biblioteca Ledge de la Palluco, unde poate savura un ceai detox pe scaunul Mummy de la Edra, unde se poate relaxa pe canapeaua Neoz Driade sau se poate delecta cu obiecte din ceramică pictate manual de artişti francezi din sistemul de display personalizat, special creat de mine pentru acest loc", povesteşte arhitecta.
Investiţia iniţială a fost de 500.000 de euro. "Până la sfârşitul anului ne aşteptăm la vânzări semnificative pentru că avem o selecţie de branduri şi produse unice în România şi pentru că promovăm creaţii de designer, o atmosferă sofisticată şi servicii personalizate", explică Iuliana Bostan.