Travel

Doi oameni de afaceri sub o umbrelă

04 nov 2010 271 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie

Anul acesta în februarie, de Dragobete mai exact, pe piaţa din România s-a lansat UmbrellaforTwo - prima companie de match making din ţară care foloseşte principiul de "Head and heart hunting". Acesta din urmă este un serviciu dedicat profesioniştilor din mediul business care sunt în căutarea persoanei potrivite pentru o relaţie serioasă, pe termen lung.

Spre deosebire de o agenţie matrimonială clasică, UmbrellaforTwo nu se limitează la căutarea potenţialilor parteneri doar în baza de date proprie, ci merge "la vânătoare" de inimi şi prin oraş. Contractul de membru Umbrella este confidenţial şi are valabilitate un an, timp în care clientului i se prezintă de la 3 până la 5 profiluri de potenţiale "jumătăţi". "Ideea pentru afacere mi-a venit natural, uitâdu-mă în jur, în mediul în care lucram. Era greu să menţii un echilibru între viaţa personală şi cea profesională şi mulţi cunoscuţi aveau dificultăţi în a-şi găsi perechea. Noul business s-a îmbinat foarte bine cu experienţa anterioară în recrutare şi head-hunting", spune Oana Totora, manager UmbrellaforTwo şi personal match maker.

De altfel businessul a fost iniţiat de trei profesioniste din domeniul resurselor umane şi al recrutării profesionale. Acestea aplică acum principiile de "head-hunting" din recrutarea profesională în aria sentimentală. Compania de match making caută proactiv persoane şi în afara bazei de date şi selectează potenţialii parteneri în funcţie de cerinţele clienţilor, prezentându-le acestora din urmă o listă de recomandări din care pot alege persoanele pe care doresc să le întâlnească. "Majoritatea celor din segmentul nostru de clienţi, oameni de afaceri, între 30 şi 50 de ani, sunt deja familiarizaţi cu conceptul de "head-hunting" şi executive search, fie din postura de candidaţi implicaţi într-un astfel de proces, fie din postura de clienţi care solicită astfel de servicii.

Aşa că a fost foarte uşor să le asocieze cu serviciile de "head-hunting" sen­ti­mental. O mare deschidere a existat şi din partea clienţilor care aveau o experienţă inter­naţională şi care cunoşteau servicii similare pe pieţele externe ca Marea Britianie, Australia sau Statele Unite", continuă Totora. Pentru a-şi găsi jumătatea membrii Umbrella trebuie să treacă prin nouă paşi postaţi pe site-ul companiei, www.umbrellafortwo.ro. Printre altele, clienţii trebuie să aleagă un pachet de servicii - de la Iron la Platinum - cu preţuri de la 250 la 1.250 de lei. Pentru cei care aleg un pachet premium consultanţii lui Cupidon merg la evenimente şi fac networking pentru a găsi persoana căutată chiar dacă aceasta nu se află în baza de date a companiei. "Având în vedere motivaţia şi hotărârea clienţilor pentru o relaţie pe termen lung, majoritatea se îndreaptă spre aceste pachete premium care oferă o personalizare maximă". Compania lansată la începutul anului acesta are deja peste 100 de membri. "Ne aşteptăm în continuare la o creştere, cel mai probabil de 30%, datorată periodicităţii businessului", încheie Totora.