Style

Nu au voie la TV. Vedeţi aici cele mai şocante reclame din istorie - GALERIE FOTO

17 iul 2011 3013 afişări de Traian Terzianm
Din aceeaşi categorie

Mulţi le numesc "reclame şocante". La fel cum sugerează şi numele lor, aceste spoturi publicitare sunt create pentru a şoca, a crea controverse şi a-i face pe utilizatori să-şi amintească de ele. Cea mai mare parte a acestor reclame sunt violente, au temă sexuală sau tratează anumite subiecte tabu, informează site-ul BusinessInsider.

Multe dintre ele au fost interzise pe televizor şi au sfârşit în a apărea doar pe internet. Retailerul italian de haine Benetton a fost un pionier al acestui stil agresiv de a face reclamă în anii 1980 şi campaniile sale au fost îndelung comentate.

Benetton a atins subiectele tabu ale acelei vremi precum SIDA şi a folosit imagini reale pentru a aduce acest lucru în casele oamenilor. Şi designerul italian Dolce & Gabbana a fost forţat să facă o campanie sexuală în 2007.

Oare merge această metodă? Acest stil a devenit popular printre agenţiile de publicitate ale lumii şi mulţi activişti îl îmbrăţişează.