Style

Care sunt cele mai noi restaurante din oraş, ce ceasuri se poartă şi care sunt tendinţele în design interior? Aflaţi în noul număr al După Afaceri Premium

30 mar 2015 1306 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

Ştim că în ultimele numere v-am obişnuit să avem ceea ce se numeşte un COVER STORY, adică un material principal, un centru în jurul căruia ţesem lună de lună încă o poveste în După Afaceri Premium, dar acum pur şi simplu nu ne-am putut decide.

Fiecare a venit la şedinţa de sumar cu câte o ştire, dacă vreţi să-i spunem aşa, astfel  că am luat decizia de a face un număr dedicat noutăţilor. Am avut şi destule motive. Abia s-a terminat Salonul de Orologerie de la Geneva, despre care aţi putut citi în ediţia anterioară, că a pornit o nouă avalanşă de noutăţi prin Baselworld, poate cel mai cunoscut eveniment dedicat ceasurilor şi bijuteriilor de lux. De altfel, când veţi citi aceste rânduri, chiar şi Basel va fi istorie, dar noi am cules deja piesele remarcabile cu care se laudă cea mai de preţ industrie elveţiană şi vi le prezentăm.

Am reuşit să obţinem un interviu cu Annie Buzantian, românca de origine armeană stabilită în America, ce a făcut furori la New York cu parfumurile sale. E prima femeie deţinătoare a titlului de Maestru Parfumier şi nasul din spatele unor creaţii-reper pentru marile branduri Estée Lauder, Marc Jacobs şi Armani. Dacă un regizor înţelept ar decide să facă un film despre viaţa Annei Buzantian, ar umple sălile de cinema. Noi îi punem la dispoziţie scenariul perfect prin interviul din această ediţie a După Afaceri Premium.

Mai departe, am decis să ieşim în oraş şi să vedem ce mai este nou prin urbe. Am fost destul de uimiţi să aflăm că acum berea s-a transformat în elementul surpriză din cocktailuri, iar mixologi pricepuţi vă vor dezvălui câteva reţete. Noi vă spunem doar atât. Luaţi trei bucăţi de chili, un piure din fructul pasiunii, suc de lămâie şi adăugaţi un strop de bere şi o să aveţi o mică magie în pahar.

Ni s-a făcut foame la un moment dat şi am aflat cu bucurie că noua tendinţă este cea a burgerilor gourmet şi a fripturilor generoase de vită aduse tocmai din Uruguay şi Australia. Sinceri să fim, printre atâţia cuceritori vegetarieni şi „livezi“ de ruccola şi baby spanac, mai că am simţi cum ni s-au ascuţit din nou caninii după ce am vorbit cu proprietarii restaurantelor Vivo şi The Beef Club.

Şi mai avem o veste bună tot din zona de gastronomie. Aţi auzit de bistronomie? Este un curent de inspiraţie pariziană prin care gastronomia de lux a devenit accesibilă unui număr mai mare de consumatori prin renunţarea la preţurile astronomice sau la atmosfera rigidă. Vă spune mai multe Jerome Fourest, directorul general al Comtesse du Barry.

După atâta umblat, am obosit un pic şi am mers la casele noastre. Când ce să vezi? Toată simplitatea şi culorile pale care au dominat designul interior de atâta amar de vreme au fost înlocuite cu combinaţii inedite, cu metal, cu lemn brut, aceste elemente fiind îmblâzite de surse de iluminat creative. Într-un cuvânt, de la pasteluri am trecut la metale grele, la industrie pură. Dacă tot s-au închis marile combinate, măcăr să le reinventăm la interior.

Când am ieşit din casă, am ajuns în Singapore, poate cel mai cosmopolit oraş al Asiei, iar pe drum am avut timp destul să ne punem la punct cu ultimele noutăţi de la Salonul Auto de la Geneva. Noi atât vă spunem. Nici maşinile nu mai sunt ce-au fost, ci s-au transformat în adevărate opere de artă în care pictura manuală, inspiraţia japoneză sau inserţiile de cireş fac casă bună. La preţuri cu şase zerouri, aproape că este absolut obligatorie armonia perfectă.

Acum sincer, dintre atâtea noutăţi dumneavoastră ce aţi fi ales? Credeţi că se putea un COVER STORY mai bun decât o revistă întreagă în care am adunat toate informaţiile dintr-o lume care ne face pe toţi să visăm?

Noi credem că nu şi vă invităm să citiţi cel mai nou „buletin de ştiri“ realizat de După Afaceri Premium.