Retailerul suedez H&M, prezent pe piaţa locală din primăvara lui 2011, va lansa o nouă colecţie de designer în parteneriat cu casa italiană de modă de lux Moschino. Colecţia MOSCHINO & H&M va fi disponibilă online şi în magazinele H&M selecţionate din întreaga lume pe data de 8 noiembrie.
Această colaborare a fost dezvăluită în timpul unui apel live pe Instagram între Gigi Hadid şi Jeremy Scott, designer al casei de modă Moschino.
Jeremy Scott a devenit creierul creativ al casei în 2013, moment în care a adus un suflu nou colecţiilor, un dinamism pop, creaţiile sale fiind inspirate de lumea McDonald’s sau de cea a personajelor de desene animate.
„Sunt foarte încântat de colaborarea MOSCHINO & H&M. Mi-am dedicat viaţa creării unei conexiuni aparte cu oamenii, prin modă. Această colaborare îmi permite să ajung la cât mai mulţi iubitori ai creaţiilor mele”, a declarat Jeremy Scott, director creativ la MOSCHINO.
Apelul dintre Gigi Hadid şi Jeremy Scott a fost proiectat pe ecranele digitale de la petrecerea anuală dată de MOSCHINO la festivalul Coachella, California şi a fost transmisă în direct pe canalul de instagram al H & M.
De altfel, designerul Jeremy Scott şi modelul Gigi Hadid au purtat primele ţinute din MOSCHINO & H&M, o colecţie plină de vitalitate şi umor. Pentru H&M, Jeremy Scott a creat colecţii noi MOSCHINO atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, precum şi o gamă completă de accesorii şi alte câteva surprize.
„MOSCHINO & H&M este colaborarea perfectă pentru moda momentului, combinând influenţele pop şi cultura stradală cu eleganţa. Jeremy Scott este un creator extraordinar – ştie cum să se joace cu moda şi să creeze o conexiune cu admiratorii din întreaga lume”, spune Ann-Sofie Johansson, director creativ H&M.