Style

Selecţie de produse pentru răsfăţ

16 apr 2015 321 afişări de Roxana Pricop
Din aceeaşi categorie

Miroase deja a primăvară: iarba încolţită, pământul reavăn, freziile aromate, razele soarelui tot mai încântătoare sunt motive suficiente pentru a face un reboot şi la nivel personal. Până la urmă, o vorbă veche spune că ce plantezi primăvara vei culege la toamnă, astfel că După Afaceri Premium vă propune o selecţie de produse de înfrumuseţare pentru a trezi la viaţă primăvara din fiecare dintre noi.

Rujul roşu, accesoriul despre care se spune că, odată aplicat pe buze, creşte cu câţiva centimetri încrederea în sine a femeii, s-a reinventat sub mâinile talentatei Ellis Faas, clasată de Vogue drept unul dintre cei mai influenţi make-up artişti ai vremurilor moderne. Consi­derat cel mai inovativ brand de machiaj, conceptul Ellis Faas este unic atât prin ambalajul tip stilou-cartuş, cât şi prin textura unică asemeni unei „second skin“. Toate tonurile şi nuanţele produselor sunt inspirate din culorile proprii corpului uman, o abordare revoluţionară în industria de make-up. Ellis Red, culoarea semnătură a brandului, este inspirată de nuanţa sângelui. Culoarea rujului se modifică în funcţie de pigmentul natural având capacitatea unică de a se armoniza cu nuanţa tenului. Este arma secretă de seducţie a unei „femme fatale“ dar şi a inocentei. Rujul Ellis Red este disponibil sub formă de patru texturi, calibrate în funcţie de puterea de seducţie, exclusiv în magazinele Elysée.

Un elixir pentru tinereţe fără bătrâneţe este dorinţa multora dintre femei. Premium Elixir Antiaging de la Lierac îşi încearcă şansele de a menţine cât mai mult prospeţimea ca de piersică a tenului. Acest ulei de nouă generaţie combină un complex oleo-activ din flori negre şi uleiuri preţioase pentru un efect anti-aging foarte intens. Textura activă creează un film restructurant la nivelul suprafeţei pielii, pentru un efect de reparare imediat. Premium Elixir corectează semnele vizibile ale îmbătrânirii: riduri profunde, lipsa densităţii pielii. Hrăneşte intens şi repară pielea obosită, conferindu-i luminozitate. Produsul este disponibil în farmaciile Help Net.

Înainte de toate primăvara este o explozie de energie. Casa italiană Tiziana Terenzi propune pentru acest sezon o nouă colecţie semnată La Luna. Parfumul Andromeda este un tribut adus creaţiilor multiflorale: notele de vârf sunt bergamota, ylang ylang şi iasomia, combinate cu acorduri de mijloc de crin, frunze de violetă şi trandafir.  Parfumul este disponibil în magazinele Elysée.

Versatil şi stilat asemeni unui pahar de vin spumant bun este parfumul Dom Rosa al casei Liquides Imaginaires. Parfumul face parte din trilogia dedicată celebrării vinului. Notele superioare sunt acordurile de şampanie, grapefruit şi pară, calibrate cu acorduri de trandafir Damascena, cuişoare şi smirnă. O creaţie clar-obscură, asemeni picturilor semnate de aristul olandez Vermeer, parfumul este disponibil în parfumeriile Beautik Haute Parfumerie.

Tot despre arme de seducţie vorbeşte şi cea mai recentă creaţie a casei de parfum Juliette Has a Gun, fondată de Romano Ricci, nepotul celebrei designer Nina Ricci. „Gentle­woman“ este un parfum cu latură masculină dedicat femeilor moderne. „Prin Gentlewoman am vrut să sintetizez latura «dandy» a femeii. Modernă, îndrăz­neaţă, îi invidiez libertatea, gustul şi stilul“, spune Romano Ricci. Parfumul îmbină armonios notele de esenţă de neroli, absolut de flori de portocal şi bază lemnoasă de mosc. Parfumul este disponibil doar în parfumeriile Beautik Haute Parfumerie, iar lansarea în România din 25 martie va fi oficiată personal de Romano Ricci, care va fi prezent la Bucureşti.