Eveniment

60% dintre angajaţii din generaţia „digitală“ vor să le fie recompensate eforturile la locul de muncă. „Dincolo de diferenţele de vârstă şi de generaţie, angajaţii Millennials se aşteaptă să fie sprijiniţi în dezvoltarea profesională şi să fie apreciaţi pentru angajamentul lor"

60% dintre angajaţii din generaţia „digitală“ vor...

Autor: Mihaela Pascari

16.10.2016, 12:33 1066
Peste jumătate dintre angajaţii care fac parte din generaţia Millennials (cei cu vârste până în 30 de ani) îşi doresc să le fie recompensate eforturile depuse la locul de muncă.

Nici cei cu vârste de peste 30 de ani nu rămân în urmă, diferenţa dintre preferinţele lor legate de dorinţa de a li se recompensa munca, comparativ cu generaţia digitală este de aproximativ 5%, arată un studiu realizat de Edenred, liderul pieţei tichetelor şi cardurilor preplătite din România, derulat în colaborare grupul de cercetare Ipsos.

Oportunităţile de dezvoltare oferite de către com­panii rămân aşteptările prioritare ale angajaţilor, indiferent de generaţia din care fac parte. Potrivit studiului 38% dintre res­pondenţii din generaţia Y şi 34% dintre cei cu vârste de peste 30 de ani îşi doresc să evolueze într-o com­pa­nie. Studiul mai arată că şi condiţiile de muncă sunt evaluate de către angajaţi, însă acestea sunt considerate doar pe jumătate la fel de importante pe cât este recunoaşterea eforturilor, iar dorinţa de a lucra într-o companie mai puţin ierarhizată este pe ultimul loc. „Edenred este un observator al rela­ţiilor de muncă şi al tendinţelor din viaţa profe­sio­nală, pentru a crea instrumente şi soluţii cu care companiile să atragă, să motiveze şi să păstreze anga­ja­ţii“, a spus Dana Sintejudean, directorul gene­ral ad­junct în cadrul Edenred România. Studiul a fost rea­li­zat la nivelul a 15 ţări, pe un eşantion de peste 14.000 de angajaţi, dintre care 3.500 cu vârste sub 30 de ani.

Legat de motivaţia la locul de muncă, generaţia digitală demonstrează că se implică mai mult din punct de vedere profesional decât ceilalţi angajaţi. De asemenea, ei au mai multă încredere în viitorul profesional şi în evoluţia pe care o pot avea în organizaţia în care lucrează, cu o diferenţă de 8% faţă de cealaltă generaţie.

Managementul talentelor, atenţia acordată angajaţilor  şi managementul schimbării  sunt principalele provocări cu care se vor înfrunta companiile în anii următori. Aceste criterii sunt clasate ca fiind mai importante decât diversitatea, relaţia dintre angajaţii care aparţin unor generaţii diferite şi digitalizarea, aceasta din urmă fiind considerată a fi integrată în relaţiile şi instrumentele profesionale.

“Studiul arată că dincolo de diferenţele de vârstă şi de generaţie, angajaţii Millennials se aşteaptă să fie sprijiniţi în dezvoltarea profesională şi să fie apreciaţi pentru angajamentul lor. Într-un mediu bazat din ce în ce mai mult pe tehnologii şi instrumente digitale, adaptarea metodelor de management se dovedeşte în prezent a fi o provocare majoră, la toate nivelurile companiilor”, a mai spus Dana Sintejudean.

Grupul Edenred are afaceri în 42 de ţări, în domenii precum furnizarea de tichete şi carduri preplătite pentru companii, în sfera beneficiilor extrasalariale, a gestiunii cheltuielilor profesionale şi a programelor sociale publice.

Edenred are un volum de afaceri anual de 18.3 miliarde de euro, cu 6.300 de angajaţi, 660.000 de companii şi instituţii cliente, 1.4 milioane de comercianţi afiliaţi şi 41 milioane de beneficiari.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO