Eveniment

Autostrăzile „aprilie“ devin autostrăzile „august“, pentru că nu sunt bani. Constructorii reclamă că finanţarea de la stat întârzie

Mediafax Foto

Mediafax Foto

Autor: Andreea Neferu

08.03.2013, 00:07 6009

150 de kilometri de autostrăzi de pe Coridorul IV pan european, care trebuiau să fie gata în luna aprilie, vor fi inauguraţi cu câteva luni întârziere, unul dintre motive fiind finanţarea precară, spun constructorii.

Pe autostrăzile Nădlac-Arad, Lugoj-Deva (lot 1) şi Oră ştie-Sibiu, lucrările au demarat în 2011, iar deschiderea circulaţiei urma să aibă loc în luna aprilie a acestui an. Între timp, unul dintre tronsoane, Nădlac-Arad (lot 1) a ieşit complet din graficul de finalizare, având în vedere că în toamna anului trecut contractul încheiat cu firma Romstrade a lui Nelu Iordache a fost reziliat. Autostrada Nădlac-Arad, lot 2, ar urma să fie deschisă în cel mai optimist scenariu în august, însă Alpine, constructorul tronsonului, semnalează faptul că au existat probleme cu încasarea banilor pentru lucrări.

"Considerăm că este posibilă finalizarea proiectului la sfârşitul lui august. Din nou, repet, dacă beneficiarul va reuşi să susţină financiar proiectul (...)", spune Ionel Giuglea, directorul general al firmei austriece Alpine.

 
Pe autostrăzile Nădlac-Arad, Lugoj-Deva (lot 1) şi Orăştie-Sibiu, lucrările au demarat în 2011, iar deschiderea circulaţiei urma să aibă loc în luna aprilie a acestui an. Între timp, unul dintre tronsoane, Nădlac-Arad (lot 1) a ieşit complet din  graficul de finalizare, având în vedere că în toamna anului trecut contractul încheiat cu firma Romstrade a lui Nelu Iordache a fost reziliat, iar până în prezent Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) nu a reluat licitaţia pentru atribuirea acestui proiect.
 

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO