Eveniment

C&A, Takko şi Deichmann deschid magazine lângă al doilea Kaufland din Ploieşti

Autor: Cristi Moga, Cristina Roşca

19.10.2011, 00:03 4296

Trei dintre cei mai activi retaileri de îmbrăcăminte şi încălţăminte de pe piaţa locală - C&A, Takko şi Deichmann - vor deschide mâine magazine în cadrul galeriei comerciale a celui de-al doilea magazin Kaufland din Ploieşti.

Situat în apropierea ieşirii din oraş către Braşov, complexul comercial este dezvoltat de firma InterCora, care a realizat mai multe dezvoltări pentru grupul Kaufland. Reprezentanţii C&A şi Deichmann au confirmat că vor deschide joi magazinele, în timp ce reprezentanţii Takko nu au răspuns solicitării ZF până la închiderea ediţiei.

Magazinul Kaufland va avea o suprafaţă de 6.300 de metri pătraţi, cel al C&A va avea aproape 1.200 de metri pătraţi, în timp ce unităţile Deichmann şi Takko depăşesc 500 de metri pătraţi. Potrivit site-ului companiei InterCora, un alt magazin va aparţine reţelei de mobilier Lem's, care ar putea ajunge în acest an la afaceri de peste 40 de milioane de euro printr-o reţea de peste 100 de magazine.

Kaufland deţine de mai mulţi ani un magazin în partea sudică a Ploieştiului, dar acum va intra în competiţie cu zona comercială aflată la intersecţia dintre centura oraşului şi Bulevardul Republicii, la ieşirea din oraş spre Braşov, unde se află un hipermarket Carrefour şi o unitate Metro Cash & Carry. De altfel, cele trei companii sunt singurele din retailul românesc care au realizat în 2010 venituri de peste 1 miliard de euro fiecare.

Retailerii de îmbrăcăminte se extind în galeriile comerciale din Ploieşti pentru că acesta a rămas unul dintre cele mai mari oraşe din România, în care nu există până în prezent un mall modern, deşi au fost anunţate mai multe proiecte de-a lungul timpului.

Kaufland se apropie de 70 de unităţi pe piaţa locală, după ce a deschis în acest an şapte magazine şi va mai inaugura, pe lângă hipermarketul din Ploieşti, magazine noi şi în Tecuci, Medgidia şi Sebeş până la sfârşitul anului.

Pentru C&A magazinul din Ploieşti va fi al 14-lea pe piaţa locală, în timp ce Takko şi Deichmann au reţele de circa 40 de unităţi în majoritatea oraşelor mari din ţară. În 2010 Deichmann a înregistrat la nivel local vânzări de 22,5 mil. euro, Takko a avut afaceri de 20 mil. euro, în timp ce pentru C&A nu sunt publicate date la Registrul Comerţului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO