Eveniment

Ce hoteluri se promoveaza in retelele sociale Facebook si Twitter?

18.03.2010, 00:00 396

Hotelurile din Bucuresti, printre care si cele mai de luxunitati Intercontinental, Howard Johnson, Crowne Plaza, Grand HotelContinental si Carol Parc au intrat in retelele de socializareFacebook sau Twitter pentru a se promova.

Pe paginile create, reprezentantii unitatilor hoteliere posteazafotografii cu hotelul, anunta evenimentele ce au loc in cadrulunitatii si raspund la intrebarile adresate de potentialii clienti,altfel spus "comunica" in timp real.

De ce au ales hotelierii aceasta metoda de promovare?

"Nu am neglijat puterea retelelor sociale dat fiind faptul cahotelul are multe proiecte care se adreseaza publicului tinta alretelelor de socializare. Prezenta online este foarte importantaiar comunicarea prin retele sociale este in crestere", a declaratCristina Turnagiu, brand ambassador hotelului boutique de lux CarolParc. Hotelul are in reteaua de socializare Facebook aproape 1.500de fani, care sunt informati in legatura cu evenimentele organizatede hotel.

"Stim exact cati fani are hotelul in retelele de socializare.Urmarim constant activitatea pe internet. Avantajul acesteipromovari este acela ca totul este gratuit. Chiar daca suntem unhotel exclusivist, suntem atenti la tendintele de comunicare siintretinem comunitatea online", a spus Turnagiu. Si hotelul decinci stele Howard Johnson "comunica" online prin pagina deFacebook pe care o are. "Credem in puterea retelelor sociale.Acestea ne dau posibilitatea de a comunica in timp real cu ceiinteresati, de a le transmite mereu noutati despre produselehotelului, despre pachete speciale, evenimente, dar si de a crea unsentiment de comunitate, ceea ce este foarte important pentruindustria serviciilor", a spus Laura Hamzea, director de relatiipublice si de marketing al Howard Johnson. Ea a mai precizat ca Facebook-ul este foarte potrivit pentru aceasta comunicare pentruca ofera si posibilitatea incarcarii de imagini, care ajuta inexprimarea unor concepte si proiecte mai elaborate.

Deasemenea, printre alte hoteluri care au cont pe Twitter siFacebook se mai numara Phoenicia Hotel, Ramada Plaza, JW Marriott,Golden Tulip Times, Hotel NH Bucuresti, Hotel Moxa, Hotel Caro.

"Construirea unei strategii de prezenta pe aceste medii a uneiunitati de cazare din industria ospitalitatii, fie ea un mic hotelde provincie sau un brand hotelier international, are numeroaseratiuni", a spus Cristina Vladau, consultant de marketing in turismin cadrul companiei Turismark, care realizeaza printre altele sistrategii de promovare prin social media.

Ea a mai spus ca 2010 este un an in care industria ospitalitatiireanalizeaza bugetele de marketing si trateaza cu atentie clientiipentru a-i loializa.

"Este un an in care accentul se pune pe brand, pozitionare,aspecte atinse relativ usor prin intermediul socialmedia", a spus Cristina Vladau. Dupa parerea ei,marketingul este o activitate in care partea de social media poatefi integrata cu succes si cu rezultate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO