Eveniment

Cea mai mare ”aroganţă” de pe litoral s-a dovedit un fals: Nu s-a vândut nicio sticlă de şampanie de 100.000 de euro

06.05.2018, 09:00 6064

În cea mai puternică acţiune pe care a realizat-o până acum pe litoral cu ocazia vacanţei de 1 mai, ANAF a pus câte un om la casă în cele mai mari 16 cluburi din Mamaia, iar sumele fiscalizate declarate au fost de 17,3 mil. lei, afirmă surse oficiale.

În cele mai mari trei cluburi dintre acestea, încasările au fost de 14,3 mil. lei, iar în cel mai mare dintre cluburi numai duminică, 29 aprilie, au fost încasări de 1,28 mil. lei. În acţiunea de control de anul trecut, sumele declarate în vacanţa de 1 mai la trei cluburi monitorizate au fost de 1,2 mil. lei.  În 2016 au fost şapte cluburi monitorizate cu sume fiscalizate totale de 441.000 de lei, iar în 2015 au fost nouă cluburi monitorizate, cu sume fiscalizate de 1,47 mil. lei.

EXPLOZIE violentă în Londra. Bilanţul până la această oră

Una dintre cele mai mari bănci ÎNCHIDE 160 de sucursale. 800 de oameni au fost puşi deja pe lista neagră şi îşi fac bagajele

Toate aceste cluburi sunt doar în Mamaia. Conform surselor citate, cea mai scumpă sticlă de şampanie despre care mass-media a scris că s-ar fi vândut într-unul din cluburi cu 100.000 de euro ar fi fost de fapt o acţiune de marketing.

Încasările mai mari au fost determinate atât de faptul că vacanţa a fost mai lungă anul acesta, cât şi de presiunea mai mare exercitată de funcţionarii ANAF, instituţie care are ca misiune anul acesta să colecteze în plus la buget 40 de miliarde de lei faţă de 2017. 

Şampania de 100.000 de euro. Sursă foto: Facebook Zip Escort

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO