Eveniment

Conferinţa ZF Branduri Româneşti, Iaşi. Cum să îţi construieşti un brand puternic? Un brand puternic poate dubla sau tripla valoarea unei companii. Vasile Armenean, Betty Ice: Nu îţi dai seama decât în momentul când pui cărţile pe masă cât de mult contează un brand. Cine vrea să investească într-un business o face cu privirea la viitor

Conferinţa ZF Branduri Româneşti, Iaşi. Cum să îţi...

Autor: Georgiana Mihalache

13.06.2018, 00:08 353

Antreprenorii care mizează pe crearea şi dezvoltarea unui brand puternic realizează o investiţie pe termen lung, iar, mai departe, un brand care se bazează pe un produs de calitate şi pe o strategie va duce la creşterea afacerii. Acestea au fost câteva dintre concluziile la care au ajuns antreprenorii şi specialiştii din branding prezenţi ieri la conferinţa ZF Branduri Româneşti, organizată în parteneriat cu Raiffeisen Bank la Iaşi.

 Peste 150 de antreprenori locali au participat ieri la evenimentul la care s-au adus în discuţie câteva dintre poveştile celor care au creat branduri româneşti sau modul în care se pot dezvolta brandurile locale în lupta cu cele internaţionale.

„Contează mult brandul şi în cazul vânzării companiei. Dacă e un brand puternic, preţul poate să fie dublu, triplu. Nu îţi dai seama decât în momentul când pui cărţile pe masă cât de mult contează un brand. Cine vrea să investească într-un business o face cu privirea la viitor. Trebuie să conştientizezi valoarea brandului şi să-l construieşti sănătos, cărămidă cu cărămidă“, a spus Vasile Armenean, antreprenorul care a clădit afacerea Betty Ice pe care a dus-o la 30 milioane de euro anual pentru ca anul acesta să vândă businessul către gigantul Unilever, într-o tranzacţie estimată la 90-100 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO