Eveniment

Cuminţenia pământului: doar 300.000 de euro strânşi de la lansarea campaniei

Cuminţenia pământului: doar 300.000 de euro strânşi...

Autor: Liviu Popescu

25.07.2016, 00:01 712

Ministrul culturii Corina Şuteu a anunţat la finele săptămânii că în 24 de ore de la lansarea campaniei de donaţiei pentru Cuminţenia pământului prin SMS s-au strâns peste 10.000 de euro. Ministrul încurajează românii să doneze în continuare. „Peste 10.000 euro s-au strâns în doar 24 de ore de la lansarea donaţiei prin SMS. Scrieţi „brancusi“, la 8833 şi contribuiţi cu 2 euro la subscripţia pentru Cuminţenia pământului, a scris Corina Şuteu pe pagina sa oficială de Facebook.

Campania în general nu merge bine deloc. Din subscripţie publică s-au strâns până la 15 iulie doar 306.773 de euro. Teledonul pe care TVR a anunţat că îl va organiza va avea loc pe 18 septembrie şi va avea o durată de opt ore. Guvernul a explicat, la solicitarea ZF, că afişarea mesh-ul dedicat operei Cuminţenia pământului pe Palatul Victoria face parte din strategia de comunicare a campaniei de subscripţie naţională.

„Guvernul nu a alocat niciun ban pentru derularea campaniei, atât agenţiile de publicitate şi de PR implicate, cât şi ceilalţi parteneri lucrează pro bono. Prin urmare, nici mesh-ul, nici instalarea lui nu au costat nimic.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO