Evoluţia industriei auto, unul dintre pilonii economiei româneşti şi unul dintre cei mai mari angajatori din economia locală, ar putea frâna în faţa noilor provocări venite pe de o parte din sfera Germaniei, cea mai mare putere economică europeană bazată pe producţia auto, unde se resimte un val de pesimism, iar pe de altă parte din zona de investiţii necesare adaptării la cerinţele impuse de noile tehnologii, consideră Elena Geageac, senior manager taxe directe, şi Corina Simion, manager taxe directe în cadrul Deloitte România.
„Semnele nu sunt dintre cele mai bune. Industria auto scade, încet dar sigur, având în vedere că schimbările tehnologice transformă profund procesele de producţie, dar şi preferinţele consumatorilor. Coloşii din industrie şi-au mutat deja atenţia către noul trend, respectiv motorizarea electrică, unii dintre ei, cum ar fi Volkswagen, mizând pe un viitor în care maşinile 100% electrice vor domina piaţa“, explică Elena Geageac şi Corina Simion într-o opinie comună.