Eveniment

Dezastrul din infrastructură continuă: În ce stadiu sunt centurile ocolitoare de pe drumurile din România?

Dan Costescu, primul ministru al transporturilor din guvernul Cioloş, inaugura în prima parte a lui 2016 lucrările la centura Bacăului, abandonate ulterior de constructorul turc care a câştigat licitaţia.

Dan Costescu, primul ministru al transporturilor din guvernul Cioloş, inaugura în prima parte a lui 2016 lucrările la centura Bacăului, abandonate ulterior de constructorul turc care a câştigat licitaţia.

Autor: Bogdan Alecu

07.09.2017, 00:05 842

Centurile ocolitoare reprezintă cheia modernizării rapide a infra­structurii rutiere din România, în condiţiile în care până acum Compania de Drumuri a investit bani grei în autostrăzi, însă degeaba există A3 Bucureşti-Ploieşti dacă la Domneşti un camion poate aştepta şi două ore pe Centura Capitalei. În prezent cele mai mari probleme se întâlnesc pe centura ocolitoare a Bacăului. Lucrările au demarat oficial în prima parte a anului trecut, iar acestea vizau construcţia primului tronson de autostradă din Moldova. La aproape un an şi jumătate de atunci, deja bucăţile de fier de la fundaţie se vând la fier vechi, iar constructorul, turcii de la Eko Insaat Ve Tic AS, a abandonat lucrările.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO