Dezastrul din infrastructură continuă: În ce stadiu sunt centurile ocolitoare de pe drumurile din România?

7 sep 2017 Autor: Bogdan Alecu

Centurile ocolitoare reprezintă cheia modernizării rapide a infra­structurii rutiere din România, în condiţiile în care până acum Compania de Drumuri a investit bani grei în autostrăzi, însă degeaba există A3 Bucureşti-Ploieşti dacă la Domneşti un camion poate aştepta şi două ore pe Centura Capitalei. În prezent cele mai mari probleme se întâlnesc pe centura ocolitoare a Bacăului. Lucrările au demarat oficial în prima parte a anului trecut, iar acestea vizau construcţia primului tronson de autostradă din Moldova. La aproape un an şi jumătate de atunci, deja bucăţile de fier de la fundaţie se vând la fier vechi, iar constructorul, turcii de la Eko Insaat Ve Tic AS, a abandonat lucrările.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.09.2017

 
Cuvinte cheie:
drumuri
, romania
, bucuresti
, companie
, a3
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide