Eveniment

"Exploraţi grădina Carpaţilor", noul brand turistic al României. Ce părere aveţi? - GALERIE FOTO

"Exploraţi grădina Carpaţilor", noul brand turistic al României. Ce părere aveţi? Galerie foto realizată de Silviu Matei (www.outdoorphotography.ro)

"Exploraţi grădina Carpaţilor"

28.07.2010, 15:50 2354

Brandul turistic al României, cu sloganul "explore theCarpathian garden", care va fi lansat joi la Shanghai, invită laexplorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţede verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc denatură, soare şi mare, declară surse din turism citate deMediafax.

În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund,parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-treinuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cunuanţe de galben şi portocaliu.

Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element graficasemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare.

Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat în parteade jos a imaginii, scris într-un font mai comun, de culoare verdeşi înclinat spre dreapta, au declarat surse din domeniul turistic,care au precizat că fundalul este alb, fără alte elementedistinctive.

Întreaga imagine are un aspect fluid, cu excepţia sloganului dinpartea de jos.

Fotografii realizate de Silviu Matei (www.outdoorphotography.ro)

Munţii Carpaţi se întind peteritoriul a cinci ţări: Republica Cehă (3%), Slovacia (17%),Polonia (10%), Ungaria (4%), Ucraina (11%) şi România (55%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO