"Exploraţi grădina Carpaţilor", noul brand turistic al României. Ce părere aveţi? - GALERIE FOTO

"Exploraţi grădina Carpaţilor", noul brand turistic al României. Ce părere aveţi? Galerie foto realizată de Silviu Matei (www.outdoorphotography.ro)

Comentarii (15):
tehonzukk - 29 iulie 2010, 23:23

astia de ce filmeaza in alte tari daca brandul este al romaniei :)) lol ?

adina - 29 iulie 2010, 13:08

superbe fotografiile !!

alex - 29 iulie 2010, 08:53

Nu stiu cum ati stabilit procentele alea legate de muntii Carpati. Numerele adunate fac 100% dar, desi pe harta se vede ca sunt Carpati si in Ucraina , Serbia si chiar Austria, ele nu apar in statistica. Altfel pare destul de scolaresc ( ministra nu putea aprecia decat ceva in limitele propriei inteligente) si vorba unora de aici nu suficient de explicit. Mi se pare ca se exagereaza cu brandurile astea. Am vazut destule reclame de tari si nici una nu mi s-a parut din cale-afara de buna. Aia cu Spania e chiar enervant de occidentala, parca e invitatie subliminala pentru blegii de englezi. Numai ca majoritatea au infrastructura turistica pusa la punct si dupa aia fac brand.Noi viceversa, ca de obicei.

litma - 29 iulie 2010, 00:02

VAX! Niste ageamii. Cine a mai vazut ca sa se schimbe brandul de 15 ori in 20 de ani? Dureaza pana cand un produs, serviciu, firma si in cazul nostru tara devin cunoscute. Nici o firma serioasa nu face asa ceva. Iese un talmes-balmes.

buri buri - 28 iulie 2010, 22:54

explorati gradina carpatilor din bulgaria

sonibaci - 28 iulie 2010, 22:04

Emile, ce identitate frate ca astia de la PDL nu au auzit de identitate, nu au auzit de verticalitate, de coloana vertebrala, de mandrie. Sunt straini de tot ceea ce ar reprezenta normalitate.

gigel - 28 iulie 2010, 19:39

Cred că traducerea corectă este „grădina carrpatică” nu „grădina Carpaţilor”.

cristian - 28 iulie 2010, 18:50

foarte prost sloganul. Cu exceptia catorva europeni, nu stie nimeni de Muntii Carpati.

nici simbolul frunzei nu spune mare lucru.

dar de ce nu puteam organiza un concurs national de branding Romania? Cu siguranta s-ar fi gasit idei mult mai bune.

Emil - 28 iulie 2010, 17:53

De ce Carpathian Garden? Cum e legat de identitatea noastra nationala si de elementele care ne definesc ca si destinatie turistica? Sloganul este mai degraba potrivit pentru Ungaria...

Florin - 28 iulie 2010, 17:24

Cum vreti sa exploreze , cu drumurile astea, eu nu pot intra cu masina pana la "Plaiul Foii". Faceti intai infrastructura dupa care promovati turismul de acest gen, trebuie sa oferiti conditii si sa luati bani, altfel nu faceti decat sa umpleti si mai mult muntii astia de gunoaie.

Coman Florin - 28 iulie 2010, 17:22

Woow....cand a fost Elena Udrea ultima data in Carpati....in Retezat mai exact...marele nostru parc national, patrimoniu UNESCO....sa isi rupa si ea masina pe drumul de acces de la Nucsoara la Carnic.... care in curand va deveni impracticabil.
Acolo sa faca investitii...si apoi sa chemam straini.

GICA - 28 iulie 2010, 16:54

E ca si cum ai zice...."vizitati marea neagra" nespecificand tara banii sunt aruncati aiurea nu pentru promovarea turismului Romaniei...

Booyaka - 28 iulie 2010, 16:38

Cred ca un "Explore the Boc's boschets", ar fi nemaipomenit pentru homeleshii world wide :)

Omu' de pe margine - 28 iulie 2010, 16:18

Confuz! Carpatii nu sunt numai in Romania, ci si prin Ucraina, Polonia sau Slovacia! Carora, le facem astfel, un mic serviciu de promovare! "Romania" nu trebuia sa lipseasca din sloganul folosit pentru a promova brandul tarii!

XX - 28 iulie 2010, 15:54

mai degraba sloganul:
” Zi-de-zi avem grija de buzunarul tau”
“Explore the BOC's garden”

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat si va aparea dupa ce va fi moderat!

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!

zf.ro
Abonează-te la Închide