În România, bonusul de vânzări ajunge la 30% din pachetul salarial în firmele cu afaceri în creştere

20 sep 2017 Autor: Adelina Mihai

Companiile care înregistrează rezultate financiare mai bune decât competitorii pun un accent mai mare pe plata variabilă a oamenilor de vânzări, pentru a-i motiva să facă performanţă, spune Monika Todor, european consumer goods leader în cadrul firmei de consultanţă în resurse umane Mercer. „Un studiu realizat pe 80 de companii din Europa, dintre care 27% au venituri de peste 1 mld. de lire sterline, arată că organizaţiile cu performanţă superioară au o proporţie mai mare în componenta variabilă şi una mai mică în salariul fix oferit oamenilor de vânzări. Astfel, bonusurile sau comisioanele de vânzări reprezintă 30% din pachetul salarial total oferit angajaţilor din vânzări din aceste companii, în timp ce în restul comapniilor partea variabilă reprezintă numai 15%“, a spus Monika Todor.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.09.2017

 
Cuvinte cheie:
crestere
, vanzari
, pachet
, romania
, afaceri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide