Companii

Sondaj: 4 din 10 români nu sunt mulţumiţi de calitatea serviciilor oferite de companii şi doar 2,6% spun că au avut de o experienţă excepţională

Sondaj: 4 din 10 români nu sunt mulţumiţi de calitatea...

Autor: Roxana Rosu

02.05.2018, 12:10 214

Patru din zece români (43,5%) se declară nemulţumiţi de calitatea serviciilor oferite de companii şi de experienţa lor în interacţiunea cu acestea, un procent apropiat (42,8%) spunând însă că au avut, în general, experienţe bune în relaţia cu furnizorii de produse şi servicii cu care interacţionează, potrivit unui studiu realizat de UP! Your Service.

În acelaşi timp, 11,1% se declară foarte mulţumiţi de calitatea serviciilor, însă numai  2,6% dintre respondenţi spun că au beneficiat de o experienţă excepţională în relaţia cu companiile din România.

"Cred că românii încep să fie din ce în ce mai atenţi la calitatea produselor şi serviciilor pe care le cumpără. Dacă în urmă cu câţiva ani erau interesaţi doar să obţină un produs sau un serviciu într-un termen cât mai scurt, acum analizează şi compară mai mult opţiunile oferite de piaţă şi, de cele mai multe ori, "taxează" un furnizor de servicii sau produse care nu şi-a îndeplinit promisiunea iniţială”, spune Elena Călin, CEO UP! Your Service România.

Aproape 67% dintre români spun că atunci când interacţiunea cu o companie şi calitatea serviciilor de care beneficiază sunt sub aşteptări vor alege să cumpere produse similare de la o altă companie cu o calitate mai bună a serviciilor, iar 61% povestesc şi familiei şi prietenilor despre experienţa negativă

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO