Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) arezervat, prin intermediul unor firme specializate, un număr de optdomenii de internet care fac referire la sloganul branduluituristic al României, lansat, joi, la Shanghai, de ministrul ElenaUdrea.
"Înainte de lansarea oficială a brandului de turism al României,Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat la firmespecializate pentru rezervarea domeniilorwww.explorethecarpathiangarden.ro,www.explorethecarpathiangarden.com,www.explorethecarpathiangarden.net,www.explorethecarpatiangarden.org,www.explorethecarpathiangarden.info,www.explorethecarpathiangarden.eu, www.carpathiangarden.ro şiwww.carpathiangarden.com", se arată într-un comunicat alinstituţiei remis, joi, agenţiei Mediafax.
În listă nu apare însă domeniul .travel, creat special pentrucompaniile din turism şi sectorul turistic
Domeniile au fost cumpărate la solicitarea MDRT pentru a fiutilizate exclusiv de minister, se precizează în comunicat.
"De asemenea, MDRT a făcut toate demersurile necesare pentruînregistrarea ca marcă a brandului de turism (atât logo, cât şislogan), înainte de lansarea lui oficială", se menţionează încomunicat.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels