Eveniment

Multinationalele cer angajatilor idei de reducere a costurilor

22.07.2009, 19:09 771

Trimiterea SMS-urilor catre clienti in loc de scrisori, printarea si pe fata si pe verso sau scanarea pentru a economisi hartie - sunt printre ideile angajatilor carora li s-a cerut de catre companiile multinationale solutii de reducere a costurilor.

Filiala locala a grupului financiar olandez Eureko, cu 300 de angajati, a organizat recent un concurs intern de idei pentru eficientizarea activitatii. Competitia a durat patru saptamani, in acest timp fiind stranse aproape 130 de idei din partea a 25 de angajati. "Am primit foarte multe idei. A crescut foarte mult implicarea angajatilor, ceea este foarte important", spune Adina Rotileanu, director de marketing al Eureko.

La furnizorul de servicii de business si solutii tehnologice Genpact calatoriile de business au fost restrictionate, incurajandu-se utilizarea videoconferintelor sau a audioconferintelor. Si 3M, filiala locala gigantului american de tehnologie, cu afaceri de peste 30 de milioane de euro anul trecut, implica angajatii in reducerea costurilor.

"La intalnirile trimestriale cu angajatii companiei avem sesiuni organizate in care angajatii isi expun ideile legate de eficientizare", explica Flori Guzga, administration supervisor 3M.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO