Mutare ambiţioasă de la Banca Transilvania: integrează inteligenţa artificială în serviciile sale. Ce trebuie să ştie clienţii

20 mar 2018 Autor: Departamentul Economic

Banca Transilvania colaborează cu compania furnizoare de aplicaţii bancare cognitive Personetics pentru includerea inteligenţei artificiale în serviciile sale, informează un ccomunicat al instituţiei

Aplicaţia de banking cognitiv va fi integrată noilor versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, care vor fi lansate în acest an. Clienţii Băncii Transilvania vor primi în timp real informaţii personalizate, utile pentru managementul banilor. “Parteneriatul cu Personetics ne permite să creştem viteza cu care ieşim în piaţă cu oferte şi informaţii personalizate, pentru fiecare client BT. Acest parteneriat şi lansările care vor urma sunt un pas important în strategia noastă privind orientarea spre digital, spre experienţa oferită clienţilor”, spune Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

“Având în vedere tendinţele actuale - open banking şi acordul PSD2 - posibilitatea de a folosi datele pentru a oferi servicii şi îndrumare personalizată va deveni un diferenţiator-cheie pentru instituţiile financiare din Europa sau de oriunde din lume”, declară David Sosna, Co-fondator şi Director General, Personetics.

Aplicaţiile cognitive Personetics (Personetics’ Financial AI Brain) sunt folosite de 35 milioane de clienţi ai instituţiilor financiare din întreaga lume.

Banca Transilvania este a doua cea mai mare bancă din România şi nucleul Grupului Financiar BT.

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.03.2018

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
BANCA TRANSILVANIA
, SERVICII
,
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide