Lagardere, grupul media francez a cărui active includ Paris Match, radio Europe 1, şi Europa FM în România, a anunţat că va vinde o parte din radio-urile din Europa de Est către Czech Media Invest.
Gigantul francez va vinde posturile de radio deţinute în Cehia, Polonia, Slovacia şi România, ca parte dintr-o strategie mai amplă de reducere a business-urilor non-esenţiale pentru companie, într-o încercare de îmbunătăţire a rezultatelor.
Lagardere a anunţat că valoarea tranzacţiei se ridică la aproximativ 73 de milioane de euro.
Achiziţia va susţine strategia de creştere a Czech Media Invest pe sectorul media, cu posibilităţi de expansiune pe un nou segment, pe baza unor radiouri cu branduri puternice.
Finalizarea tranzacţiei este încă condiţionată de obţinerea aprobărilor necesare din partea autorităţilor locale din ţările vizate.
Czech Media Invest este co-deţinută şi gestionată de Daniel Kretinsky, cel mai cunoscut om de afaceri din industria media din Cehia.