Veniturile Grupului Renault au crescut cu 25% la 13,13 mld. euro în primele trei luni ale acestui an datorită extinderii gamei de modele, vânzărilor industriale către parteneri, inclusiv către Nissan, dar şi creşterii puternice a Lada în Rusia, potrivit datelor companiei.
Spre exemplu, fără a lua în calcul AvtoVaz, producătorul Lada din Rusia, Renault a urcat cu 19,7%, la 12,56 mld. euro.
Creşterea vânzărilor şi implicit a producţiei a determinat cel mai mare salt, de aproape 16%, generând venituri mai mari cu 9,2%, în special datorită reînnoirii gamei compacte a Megane alături de noile SUV-uri precum Captur facelift. Vânzările către parteneri reprezintă în primul rând producţia de modele Micra, asamblate de Renault în Franţa pentru Nissan alături de colecţii SKD (semi-knocked down – maşini parţial asamblate) pentru Iran, care au adus venituri cu 3,5% mai mari.