Tramvaiul 41 , construit în Bucureştiul comunist pentru a lega cartierele Ghencea, Drumul Taberei, Militari şi Crângaşi de nordul Capitalei, a fost modernizat în 2002. Actualul preşedinte al României, la acea vreme primar al Bucureştiului, considera că modernizarea liniei de tramvai lungă de mai puţin de 11 kilometri este "cel mai mare proiect postdecembrist realizat de municipalitatea Capitalei".
Primele probleme ale acestei investiţii au apărut în 30 septembrie 2002, când primarul Traian Băsescu, însoţit de jurnalişti, a făcut un drum de probă că o garnitură a liniei 41. Băsescu a fost nevoit să aştepte în jur de trei ore la capătul din bulevardul Ghencea, plecarea în cursă fiind întîrziată de apariţia unor probleme la instalaţia electrică. "Am aşteptat ca tramvaiul ăsta să intre în funcţiune în seara aceasta mai mult decît am aşteptat-o pe nevastă-mea la cununia civilă", a spus atunci, râzând, Băsescu.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels