Eveniment

ZF Live. Jeff Eilertsen, UP! Your Service: Firmele mici sunt mai atente la nevoile clienţilor decât cele care au câştigat deja teren pe piaţă

Jeff Eilertsen, VP Client Success and Global Service Education, UP! Your Service: Organizaţiile care vor să îşi păstreze angajaţii în companie trebuie să îşi construiască o cultură a serviciilor, dar pentru acest lucru au nevoie de oameni bine pregătiţi.

Jeff Eilertsen, VP Client Success and Global Service Education, UP! Your Service: Organizaţiile care vor să îşi păstreze angajaţii în companie trebuie să îşi construiască o cultură a serviciilor, dar pentru acest lucru au nevoie de oameni bine pregătiţi.

Autor: Alexandra Cepăreanu

19.05.2018, 00:00 124

Companiile mici, care au un grup restrâns de clienţi, sunt mai atente la nevoile clienţilor deoarece aceştia îi ajută să se dezvolte, spre deosebire de organizaţiile mari, care au deja un portofoliu mare de clienţi şi care nu îşi dau la fel de mult interesul pentru satisfacerea clienţilor.

„Cred că organizaţiile mai mici, care încep cu un grup mic de clienţi care îi ajută să se dezvolte, sunt mai atente la nevoile clienţilor”, a spus Jeff Eilertsen, VP Client Success and Glo­bal Service Education, UP! Your Service. El a participat la emisiunea ZF Live realizată în cadrul eveni­mentului Executive Con­ver­sations organizat de com­pania de consul­tanţă UP! Your Service şi Ziarul Financiar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO