Marius Dondorici, proprietarul Parenting Ads: Piaţa de parenting din România este undeva la 1,5 milioane de euro, iar pentru piaţa totală nu există încă o măsurătoare.
„Cel mai mare buget pe care l-am gestionat, per campanie, a fost de aproximativ 50.000 – 60.000 de euro, iar la nivel anual, aproximativ 120.000 de euro.“
Parenting Ads, companie care urmăreşte comportamentul digital al părinţilor pentru a le oferi publicitate relevantă, deţinută de Marius Dondorici, a depăşit pragul de 1 milion de euro cifră de afaceri, în 2018, ajungând la o marjă de profit de 15%.
Pentru anul în curs, compania estimează o creştere de 15% a cifrei de afaceri, iar investiţia prognozată este de ordinul zecilor de mii de euro şi aşteptată să producă încasări de aproximativ 120.000 de euro, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Marius Dondorici, proprietarul Parenting Ads.