IMM

Fondatorii brandului românesc de modă Preţuri Pentru Tine tatonează vânzarea. Retailerul de modă are circa 180 de magazine pe trei pieţe şi afaceri de circa 50 de milioane de euro

Fondatorii brandului românesc de modă Preţuri Pentru...

Autor: Cristina Roşca

19.12.2017, 00:07 1215

Cei patru antreprenori locali acţionari ai retailerului de modă PPT Preţuri Pentru Tine tatonează vânzarea companiei, un teaser fiind deja în piaţă, potrivit surselor ZF. Procesul se află însă în stadiu incipient.

Vestea unor negocieri în vederea unei eventuale vânzări vine în contextul în care compania a devenit mult mai vizibilă în ultima perioadă. Mai exact, retailerul a început să comunice planuri de expansiune regională după o bună perioadă de timp fără apariţii în presă.

Retailerul de modă PPT Preţuri Pentru Tine, lansat în 2006 de patru antreprenori locali, are circa 180 de magazine în România, Republica Moldova şi Bulgaria şi face paşi pentru extinderea regională.

Businessul a fost fondat în 2006 de patru antreprenori, absolvenţi ai unor facultăţi din cadrul ASE Bucureşti şi Politehnica Bucureşti. Ei au pus bazele unei afaceri care se bazează pe de magazine cu preţuri mici, amplasate în aproape toate judeţele ţării.

Astăzi, compania PPT Preţuri Pentru Tine are afaceri de 50 de milioane de euro anul acesta, în uşoară creştere faţă de 2016, cu peste 25 mil. produse vestimentare şi de încălţăminte vândute în unităţile proprii. Acest lucru înseamnă un preţ mediu de 2 euro per produs.

Până la închiderea ediţiei oficialii PPT Preţuri Pentru Tine nu au răspuns solicitării ZF privind aceste tatonări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO