IMM

Lanţul de bijuterii Teilor merge spre afaceri de 100 mil. lei, plus 30%. „Până la finalul anului am putea deschide primul magazin în afara României.“

Horaţiu Vasilescu

Horaţiu Vasilescu

Autor: Cristina Roşca

03.08.2018, 00:07 3094

Lanţul de bijuterii Teilor, ce deţine o reţea de 30 de magazine în principalele oraşe ale ţării, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 100 mil. lei. În 2017 cifra de afa­ceri a companiei a sărit de 76 de milioane de lei. Avansul vine atât pe fondul educării consumatorului şi al creşterii puterii de cumpărare, cât şi pe fondul expansiunii.

„Vom continua dezvoltarea reţelei la nivel naţional prin încă cel puţin patru magazine dintre care încă unu Exclusive. Am observat că avem clienţi care călătoresc distanţe de peste 200 de kilometri pentru a putea avea inelul de logodnă şi verighete Teilor“, spune Horaţiu Vasilescu, directorul general al companiei fondate de antreprenorul Florin Enache.

De asemenea, dacă va fi validat spaţiul potrivit, ar putea fi inaugurat până la finalul anului inclusiv primul magazin din afara graniţelor României, mai spune Horaţiu Vasilescu, fără a oferi detalii.

Cea mai recentă inaugurare a companiei a avut loc la Iaşi, în mallul Palas, unde lanţul de bijuterii a inaugurat un magazin Exclusive, aşa cum mai are doar în Bucureşti în mallul Băneasa Shopping City din nordul oraşului.

Investiţia în noul magazin Teilor Exclusive ce măsoară 35 mp se ridică la peste 200.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO