Info

(P) Aşteptările clienţilor determină transformările în procesele bancare

(P) Aşteptările clienţilor determină transformările...

Autor: Publicitate

20.05.2017, 13:00 649

Digitalizarea a schimbat comportamentul consumatorilor, iar băncile s-au adaptat cu paşi repezi celor mai noi tendinţe în domeniu şi cerinţelor venite din partea clienţilor. În consecinţă, tot mai multe instituţii bancare au introdus instrumente rapide de utilizare şi gestionare a conturilor sau cardurilor, dar şi de accesibilitate la surse de finanţare. Astfel, OTP Bank România le oferă clienţilor IMM care nu au încă cont deschis la OTP Bank România, inclusiv start-up, o soluţie de business inovativă, dându-le posibilitatea să îşi deschidă online contul curent şi să contracteze pachetul de produse şi servicii (inclusiv card de debit şi serviciul OTPdirekt – Internet), beneficiind de un flux simplificat, rapid si flexibil, singurul drum pe care aceştia trebuie să îl facă la bancă fiind cel pentru semnarea documentelor.

„ Unul dintre cei mai importanţi parteneri ai fiecarui client IMM este banca cu care lucrează. Astfel, pentru că ne dorim să venim în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor din zona IMM (inclusiv clienţi start-up), cărora am dorit să le asigurăm soluţii operaţionale, eficiente, accesibile şi rapide, am dezvoltat o soluţie de business prin care aceştia işi pot deschide online contul curent şi pot contracta pachetul de produse şi servicii adaptat cerinţelor operaţionale.”, declară Roxana Maria Hidan, Director Direcţia IMM OTP Bank România.

În funcţie de profilul tranzacţional al afacerii pe care o derulează, fiecare client poate beneficia de un ansamblu de produse şi servicii bancare, la un cost redus, prin contractarea online a pachetului de produse şi servicii specific adaptat.

Tot în domeniul digitalizării, cu scopul de a facilita accesul clienţilor IMM la surse avantajoase de finanţare a investiţiilor şi a capitalului de lucru, prin soluţii flexibile şi utile pentru dezvoltarea afacerilor dar şi a economiei locale, OTP Bank România a lansat, în premieră pe piaţa bancara locală, încă de la finalul anului trecut, un nou produs de creditare destinat clienţilor IMM, şi anume Overdraft fără garanţii imobiliare contractat online. Unicitatea produsului constă în faptul că, pentru contractarea creditului, prin utilizarea platformei OTPdirekt - Internet Banking şi printr-o documentaţie simplificată, aprobare şi implementare rapidă, clienţii pot obţine maximum 200.000 LEI, fără garanţii imobiliare.

OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, fiind un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO