Info

(P) Cât de atractivă şi profitabilă este România pentru cea mai mare reţea de fitness din ţară?

(P) Cât de atractivă şi profitabilă este România...

Autor: Publicitate

03.07.2018, 12:00 1013

Cel mai recent Eurobarometru arată că România este depăşită doar de Bulgaria la lipsa oportunităţilor locale de sport şi de mişcare, cu doar 5 din 1000 de români care practică o formă de exerciţii fizice. Pentru World Class, acest lucru înseamnă că România oferă perspective de creştere remarcabile. Credem că strategia noastră de a deschide noi cluburi în apropiere de casa ori de locul de muncă al românilor, pentru a deveni parte a comunităţii lor, este strategia necesară pentru a motiva românii să aleagă un stil de viaţă activ. Pe scurt, da, România are multe de oferit, atâta timp cât avem de asemenea soluţii potrivite de oferit: servicii de calitate cu cea mai mare atractivitate, eficienţă şi accesibilitate. Aceasta este esenţa misiunii noastre, ca furnizor de servicii de sănătate şi fitness.

Dacă sportul şi viaţa activă sunt vitale pentru sănătatea generală a unei populaţii, care sunt actorii care ar putea îmbunătăţi cifrele alarmante din România în ceea ce priveşte activitatea fizică?

Aş spune că noi toţi am putea îmbunătăţi cifrele din România. Dacă am pune cu toţii umărul la aceasta, lucrurile ar evolua mai rapid. Sănătatea unei naţiuni este strâns legată de gradul de activitate sau de inactivitate întâlnit. O populaţie în bună stare de sănătate oferă multe beneficii tuturor, companiilor de stat, actorilor de pe piaţă, furnizorilor de servicii de sănătate şi fitness, consumatorilor înşişi. Oameni sănătoşi înseamnă o economie sănătoasă, mai puţini bani cheltuiţi pentru îngrijiri medicale şi spitalizări, mai puţine concedii medicale, angajaţi mai fericiţi şi mai eficienţi. Ne parteneriem cu autorităţile de stat ori de câte ori organizăm evenimente de health & fitness. Încercăm, de asemenea, să atragem cât mai mulţi parteneri şi sponsori din partea companiilor private şi am demarat o mişcare pentru mai multă mişcare, în jurul conceptului #BeHealthy. Dacă noi toţi începem să credem în toate lucrurile bune pe care le poate aduce sănătatea în viaţa noastră, la nivel individual şi colectiv, vom începe să facem tot ce ne stă în putinţă pentru a face România o naţiune mai sănătoasă.

Care este impactul World Class până acum, dat fiind faptul că este cel mai mare lanţ de fitness din România?

Impactul nostru este încurajator, deoarece baza noastră de membri a crescut până acum la aproape 70.000 la nivel naţional şi am depăşit de mult timp 1,2 milioane de participanţi la clasele de fitness de grup. În calitate de lideri de piaţă, încercăm nu numai să extindem reţeaua noastră şi să furnizăm servicii de sănătate şi fitness de cea mai bună calitate, dar şi să stabilim tendinţele în sănătate şi fitness şi să creştem o comunitate puternică în jurul mişcării #BeHealthy. Ştim că ne-am atins obiectivul atunci când oamenii conştientizează beneficiile vieţii sănătoase şi hotărăsc să facă din sănătate o prioritate de zi cu zi. Acesta este momentul în care experienţa lor World Class începe să devină o parte importantă a rutinei lor zilnice.

Cum se reflectă eforturile în cifre? Care este evoluţia vânzărilor World Class România faţă de anul trecut?

Avem date comparative pentru anul 2017 şi ne bucurăm să spunem că World Class a înregistrat o creştere de 39,7% în 2017 faţă de 2016. De asemenea, pentru serviciile noastre Grab & Go avem o creştere cu 47,8% faţă de anul trecut. Ne străduim în mod constant să conectăm serviciile noastre la o abordare mai profundă şi mai puternică a vieţii sănătoase. Pentru a ne sprijini misiunea, care este de a motiva şi a inspira românii să fie mai activi, mai des, pentru a se bucura de o viaţă mai sănătoasă, am lansat mişcarea #BeHealthy, o mişcare pentru mai multă mişcare, o mişcare pentru o viaţă sănătoasă. Este o atmosferă puternică pe care o purtăm cu noi pretutindeni, în clasele noastre de fitness de grup, sesiunile PT, evenimente publice, festivalurile de sănătate şi fitness.

Care sunt serviciile de clasă mondială care se mândresc cu cea mai mare creştere şi de ce?

Dacă ne uităm încă o dată la cifrele din 2017, cea mai importantă creştere este eca a ofertei noastre de personal training: o creştere de 40% a vânzărilor faţă de 2016, ceea ce înseamnă peste 3,3 milioane de euro doar în vânzările de servicii PT. Această creştere deosebită este în mod clar legată de misiunea noastră: aceea de a furniza servicii de fitness personalizate, cu eficienţă maximă, pentru ca fiecare client să descopere şi să se bucure de avantajele şi beneficiile oferite de experienţa World Class şi să-şi dorească astfel, să tansforme fitness-ul într-o rutină zilnică. Acesta este mesajul pe care îl comunicăm pe toate canalele noastre, prin toate evenimentele publice, acesta este mesajul pe care instructorii şi antrenorii noştri îl transmit la cursurile de fitness de grup, la şedinţele cu antrenor personal şi în cluburile noastre în general. În consecinţă, cererea de şedinţe cu antrenor personal a crescut semnificativ în 2017, iar cifrele arată exact acest lucru.

Ce înseamnă Mişcarea #BeHelthy? Cum se traduce la nivelul membrilor din clasa mondială şi al publicului larg?

Astăzi, sedentarismul este unul dintre cele mai mari pericole. Stăm pe loc mult mai mult decât e sănătos să o facem şi asta ne expune, din păcate, bolilor. Apar, în consecinţă, provocări pentru sănătatea noastră, dar şi provocări financiare pentru societate noastre şi pentru fiecare dintre noi. Lipsa de sport şi exerciţii fizice în rutina noastră zilnică ne va face rău, deoarece corpurile noastre sunt destinate mişcării. Lipsa de sport şi exerciţii fizice în rutina noastră zilnică ne face rău, deoarece corpurile noastre sunt destinate mişcării. Exerciţiie fizice şi viaţa sănătoasă ar trebui să fie la fel de naturale ca periajul dinţilor în fiecare zi. Noi, la World Class, credem cu tărie că România va fi un loc mai bun dacă mai mulţi oameni vor face mai mult sport şi exerciţii fizice în mod regulat. De aceea ne-am făcut misiunea de a inspira românii să fie mai activi mai des. Şi când spun că inspirăm, spun că împărtăşim cunoştinţele noastre în fiecare zi, pentru că odată ce oamenii ştiu exact ce trebuie să facă pentru a-şi îmbunătăţi sănătatealor, a familiei sau a comunităţii, atunci ei pot lua măsuri. De asemenea, împărtăşim pasiunea: majoritatea românilor sunt conştienţi de faptul că trebuie să se facă schimbări importante de mentalitate şi de acţiune în şcoli şi la nivelul comunităţii, dar fără a aprinde o scânteie în fiecare, schimbarea de obicei nu vine niciodată. La World Class, transmitem scânteia, transmitem energia, cream o atenţie pozitivă în jurul stilului de viaţă sănătos, ne concentrăm pe mişcarea #BeHealthy. Ne îmbunătăţim continuu, actualizăm programele de fitness, aducem cele mai noi echipamente de fitness, antrenorii noştri se specializează continuu şi ne extindem strategic reţeaua de cluburi. Creşterea disponibilităţii ofertei noastre şi a accesibilităţii se traduce în mai mulţi oameni care fac sport şi se alătură mişcării #BeHealthy. Prin experţii noştri în domeniul sănătăţii şi fitnessului, îi motivăm şi îi sprijinim pe membrii noştri pentru a explora beneficiile unui stil de viaţă sănătos. Facem acest lucru în cluburile noastre, dar şi prin prezenţa noastră la evenimente sportive şi culturale publice, precum şi prin evenimentul nostru urban tradiţional: #BeHealthy Festival, care are, în acest an, 4 destinaţii: Cluj, Timişoara, Bucureşti şi Constanţa.

Aţi menţionat extinderea continuă a reţelei de clasă mondială, ca parte a strategiei dvs. de afaceri. Ne puteţi spune câte ceva despre perspective?

Întotdeauna lansăm noi cluburi World Class numai după ce am analizat amănunţit piaţa locală, oportunităţile de creştere şi nevoile. Locaţiile noastre sunt strategice, deoarece obiectivul nostru principal este să fim al treilea cel mai important loc pentru români, după domiciliu şi muncă. De aceea, deschidem cluburi noi fie în zone rezidenţiale puternic populate, fie în apropierea clădirilor de birouri. Pentru a genera o mişcare, trebuie să fim parte a comunităţii, să creştem împreună cu ea. Cel mai recent club deschis a fost World Class Titan Park, odată cu achizitia Titan Fitness. Este o noua oportunitate de a fi mai aproape de cat mai multi romani si de a-i atrage către beneficiile unei vieţi active. Vom deschide încă două cluburi în acest an, unul în zona Obor la Veranda Mall şi unul în AFI Tech Park. Credem că România va fi o ţară mai fericită dacă oamenii vor face regulat sport şi fitness, astfel încât toate eforturile şi strategiile noastre de dezvoltare sunt direcţionate spre a oferi noi oportunităţi românilor de a se bucura de un trai sănătos.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO