Info

(P) Compania britanică Thomsons continuă să îşi extindă activitatea şi echipa din Cluj-Napoca

Autor: Publicitate

20.04.2018, 08:30 1020

Thomsons Online Benefits a inaugurat ieri noul sediu din Cluj-Napoca, în clădirea The Office, şi a anunţat că va face noi angajări pentru echipa sa din centrul de excelenţă de la Cluj.

Furnizorul de software sărbătoreşte alături de angajaţii clujeni şase ani de activitate pe plan local şi reconfirmă astfel interesul de a continua investiţia în centrul său tehnologic şi de operaţiuni din România. Reprezentanţii companiei au anunţat că vor angaja 70 de persoane pentru echipa din Cluj. 

Ambasadorul Marii Britanii, Paul Brummell, partenerii locali şi reprezentanţi ai universităţilor şi organizaţiilor IT clujene, au avut ocazia de a petrece o zi împreună cu echipa din Cluj şi au aflat mai multe detalii despre planurile de viitor Thomsons de la Chris Bruce, co-founder şi managing director, şi de la Stephen Read, CEO.

Clujul a devenit un important centru de excelenţă pentru compania britanică Thomsons, atât în privinţa serviciilor de dezvoltare software (prin investiţii continue în propriul produs software), cât şi a calităţii ridicate a serviciilor oferite către clienţi. 

 

 

Planurile de viitor includ mărirea echipei din Cluj şi dezvoltarea de noi servicii pentru clienţi.

Investiţia noastră în România este un element important al strategiei business-ului nostru şi ne propunem să avem 300 de angajaţi până la finalul anului curent şi mult mai mulţi până la sfârşitul 2019. Un aspect foarte important este că majoritatea noilor angajaţi Thomsons în 2018 vor fi recrutaţi în Cluj. Ne aflăm într-un moment în care rolurile noastre din Cluj devin din ce în ce mai complexe, pe latura tehnică, de business şi de leadership. 

 

Clujul este sediul pentru care am planificat cele mai mari investiţii în perioada următoare. Simţim schimbări relevante în nivelul şi calitatea ofertelor de clădiri de birouri şi de infrastructură, a transportului şi a facilităţilor oferite de Cluj-Napoca, ceea ce îl face un oraş atractiv pentru oamenii noştri, a declarat general manager al biroului Thomsons din Cluj-Napoca, Abdel Azzam.

Software-ul creat de Thomsons, Darwin™, este în prezent platforma online de beneficii pentru angajaţi numărul 1 din lume, cu peste 2 milioane de utilizatori la nivel global şi disponibilă în peste 30 de limbi. Funcţionalităţile Darwin™ ajută departamentele de resurse umane să asigure personalizarea, implementarea şi administrarea pachetelor de beneficii pentru angajaţi, pentru unele dintre companiile cele mai inovatoare din lume, precum Samsung, BP, Cisco, Sage şi Bristol-Myers Squibb.

Am ales să continuăm investiţia noastră în Cluj fiind continuu impresionaţi de colegii noştri de aici, care, prin pasiunea, experienţa şi profesionalismul lor, contribuie zi de zi la dezvoltarea şi implementarea strategiei companiei noastre. Fiind o companie IT, de produs, accentul cade pe calitatea produsului nostru, Darwin™, şi pe experienţa unică, personalizată, pe care colegii din Cluj o oferă clienţilor noştri. Ca parte a strategiei noastre globale, ne dorim să continuăm să revoluţionăm industria de beneficii pentru angajaţi, şi anume “Change Benefits. For Good”. Credem cu tărie că, îmbinând tehnologia Darwin™ cu experienţa noastră în industria de beneficii, îi ajutăm pe clienţii noştri să aibă un impact real în îmbunătăţirea calităţii vieţii angajaţilor lor, a declarat Stephen Read, CEO-ul companiei Thomsons Online Benefits.

Cum s-a format echipa de la Cluj

Clujul găzduieşte centrul tehnologic şi de operaţiuni Thomsons din România, cu principalele arii de business: tehnologia revoluţionară, excelenţa în servicii pentru clienţi şi expertiza în beneficii, puse în valoare de angajaţi curajoşi, ambiţioşi şi pasionaţi de tehnologie.

Una dintre provocările resimţite de orice companie care activează la nivel global este colaborarea precum şi transferul de informaţii între diferite culturi din mai multe ţări, care a fost resimţit şi de Thomsons în primii ani. Am trecut cu bine de acest mic hop prin decizia de a investi mult în călătoriile între sediul din Londra şi cel din Cluj şi prin a avea prezenţa sistematică a colegilor din SUA şi Singapore. Împreună cu specificul tehnologiei care ne stă la dispoziţie, am reuşit să conectăm oamenii Thomsons şi nu numai, maximizând colaborarea între diverse echipe şi locaţii, explică Adbel Azzam.

Avem facilităţile potrivite de a recruta şi a recompensa cei mai potriviţi oameni de pe piaţa clujeană şi suntem recunoscători pentru talentul, pasiunea şi ambiţia pe care le găsim aici. Ne diferenţiem pe piaţa locală prin pachetele de beneficii special gândite şi complet adaptabile la nevoile fiecărui angajat, ceea ce completează viziunea noastră de a ne susţine oamenii în momentele speciale din viaţa lor. Cultura noastră deschisă, incluzivă şi prietenoasă e condusă în mod natural de către oamenii noştri din Cluj, iar ei, la rândul lor, transmit valorile companiei în comunitatea clujeană, prin iniţiative de responsabilitate socială, explică Joanna Bean, head of people în cadrul Thomsons.

Cum schimbă pachetele de beneficii vieţile angajaţilor

Chris Bruce, unul dintre cei doi fondatori ai companiei, reaccentuează impactul beneficiilor asupra vieţii angajaţilor, dar şi asupra companiilor.

Înţelegem importanţa beneficiilor acordate angajaţilor, atât în viaţa profesională cât şi în cea personală. Ne asumăm această responsabilitate şi suntem pregătiţi să ne asigurăm că serviciile pe care le oferim şi tehnologia pe care o dezvoltăm pot ajuta orice persoană în momentele-cheie din viaţă, pot să o susţină în a face alegerile potrivite asupra beneficiilor de care dispune. Aceste momente despre care vorbim sunt bune sau rele, de la naşterea unui copil, la promovare, la căsătorie şi până la stres, un potenţial accident sau o problemă de sănătate. Beneficiile oferite de angajatori au puterea de a susţine aceste situaţii reale prin oferirea unor soluţii inteligente, proactive şi de foarte mare impact. Suntem convinşi şi încântaţi că avem un rol în schimbarea a tot ce înseamnă beneficii în lume, a spus Chris Bruce.

 

Compania britanică Thomsons a deschis primul birou în Cluj-Napoca în primăvara anului 2012, iar datorită talentului şi profesionalismului întâlnit pe piaţa clujeană, echipa a crescut în mod constant până la 230 de angajaţi în prezent.  

Compania a fost fondată în 2000 la Londra de Michael Whitfield şi Chris Bruce şi are birouri în Marea Britanie, România, Singapore şi în Statele Unite.

Thomsons Online Benefits este un furnizor de servicii software pentru pachete flexibile de beneficii şi pentru programe de fidelizare a angajaţilor. Thomsons este o companie deţinută de Mercer, lider global în consultanţă pentru dezvoltare în sănătate, bunăstare şi carieră. Mercer, la rândul său, este o companie deţinută de Marsh & McLennan Companies (NYSE: MMC).

Platforma Darwin™, creată de Thomsons şi câştigătoare a numeroase premii, este lider global pentru administrarea automatizată a pachetelor de beneficii pentru angajaţi. Cu peste 2 milioane de beneficiari, Darwin™ îi conectează pe angajaţi cu pachetele lor de beneficii în peste 90 de ţări şi 30 de limbi. 

 

Prin folosirea combinaţiilor potrivite, Darwin™ oferă soluţii personalizate pentru a răspunde unei mari varietăţi de nevoi de beneficii, recunoaştere şi recompensare, precum motivarea angajaţilor, managementul riscului, controlul costurilor şi administrarea eficientă a pachetelor de beneficii.

Capacitatea sa de a se dezvolta continuu şi de a răspunde nevoilor în schimbare a forţei de muncă l-a transformat în furnizorul ales de primele 8 dintre 10 cele mai importante companii de tehnologie din lume.

Thomsons a primit 109 premii în sectorul său de activitate, printre care prestigioasa Medalie de aur din partea Brandon Hall Group pentru Best Advance in Rewards and Recognition Technology în 2015. Cel mai recent premiu este Most Effective Use of Benefits Technology oferit la Employee Benefits Awards 2017 pentru activitatea noastră la Bristol-Myers Squibb.

Mercer şi Thomsons combină consultanţa de top şi intermedierea cu tehnologia inovativă, transformând modul în care pachetele de beneficii pentru angajaţi sunt prezentate, comunicate şi administrate.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO