Info

(P) Compania româno-canadiană OSF Global Services îşi pune din nou amprenta pe mediul de business internaţional

Denisa Vlasceanu – Salesforce Consultant 
Gerard Szatvanyi – Founder and CEO, OSF
Cornelia Dragomirescu – Project Manager
Anna Petriv – Salesforce Division Director

Denisa Vlasceanu – Salesforce Consultant Gerard Szatvanyi – Founder and CEO, OSF Cornelia Dragomirescu – Project Manager Anna Petriv – Salesforce Division Director

Autor: Publicitate

25.01.2017, 00:00 2981

OSF Global Services este, cu siguranţă, una dintre companiile din zona de IT care a reuşit să spargă barierele de ţară şi să îşi pună decisiv amprenta pe dezvoltarea unor afaceri internaţionale. Prin performanţă, execuţie impecabilă şi aport la inovaţie, OSF lucrează de mai bine de 13 ani să îşi susţină clienţii ca furnizor de servicii globale de IT, majoritatea orientate către E-commerce, Customer Relationship Management (CRM) şi cloud computing.

Drumul spectaculos al unor fondatori români pe piaţa mondială

Din momentul deschiderii firmei în 2003, echipa a reuşit să atragă clienţi-jucători globali şi să îşi dubleze numărul de operaţiuni, aproape exponenţial. Compania româno – canadiană se bucură de o creştere progresivă de la an la an, astfel că, astăzi, are peste 450 de angajaţi în 10 ţări de pe 3 continente şi clienţi în peste 17 ţări, din America, Europa şi Asia.

Firma are expertiză onshore şi offshore şi furnizează servicii de suport indiferent de locaţia clienţilor, fiind un consilier de încredere şi prestator de servicii de integrare tehnologică. S-a impus pe piaţă rapid, iar cea mai spectaculoasă creştere s-a înregistrat între 2010 şi 2012, de când şi-a dublat veniturile pe toate pieţele. Preocuparea principală a fost mereu aceea de a construi servicii de software customizate, aplicaţii comerciale sau integrarea de aplicaţii pentru mediul de afaceri al clienţilor.

În spatele acestei companii cu un succes răsunător este Gerard Szatvanyi, Preşedinte şi CEO, care are peste 15 ani de experienţă în management şi Alin Dorobanţu, COO, care împreună au creat un mediu accelerat pentru dezvoltarea business-ului. Succesul companiei vine după un efort considerabil de echipă, iar rigurozitatea execuţiei pare să fie punctul cheie în atragerea de parteneriate strategice cu lideri IT mondiali (parteneri certificaţi Salesforce şi Microsoft ) şi recunoaştere globală a meritelor sale.

Capacitatea de inovare  a companiei, apreciată recent la scară mondială

De curând, OSF Global Services a adus în România premiul pentru recunoaşterea capacităţii de inovare a companiei, “Salesforce Partner Innovation” la categoria Retail, pentru implementarea produsului OSF UnifyCOMMERCE. Acest premiu marchează contribuţia la succesul Predator Nutrition, unul dintre cei mai mari retaileri de produse de nutriţie din Marea Britanie. Distincţia a fost acordată de către gigantul american Salesforce în epicentrul industriei de IT mondiale, San Francisco, la conferinţa Dreamforce, în prezenţa a peste 150.000 de participanţi.

Evenimentul Dreamforce este organizat anual de către Salesforce, liderul mondial al soluţiilor de tip Client Relationship Management (CRM), a cărui platformă de aplicaţii ajută companiile din întreaga lume să utilizeze inovaţia tehnologică pentru a-şi optimiza procesele de afaceri. Anual, premiile Salesforce Partner Innovation Awards recunosc eforturile şi realizările deosebite ale partenerilor Salesforce în categoriile “Consultanţă” şi “Aplicaţii Inovatoare” pentru proiectele de implementare a soluţiilor la clienţii finali şi pentru gradul în care acestea determină succesul afacerilor.

Produsul OSF UnifyCOMMERCE, o abordare distinctă omnichannel pentru clienţi

În 2013 s-a conturat viziunea OSF Commerce de a da posibilitatea unui brand/retailer de a avea o viziune 360° a clienţiilor lor. Adică să aibă posibilitatea să vadă într-un loc centralizat tot ce clientul respectiv face online, pe mobile şi în magazin, prin intermediul POS-ului sau a altor aplicaţii de clienteling. Soluţia aceasta s-a făcut prin implementarea pe platforma Saleforce a unei integrări între Sales şi Service Clouds, cu fosta platformă Demandware, actualmente Salesforce Commerce Cloud. În acelaşi an, produsul primeşte prima certificare din partea Demandware, în 2014 urmând cea de la Salesforce.

Pe parcurs, această soluţie 360° se transformă într-un produs de sine stătător, numit OSF UnifyCOMMERCE, pentru a înlesni colectarea de date din mai multe canale de vânzări on-line şi  centralizarea eficientă a datelor cumpărătorilor. Produsul a fost conceput pentru a permite comercianţilor cu amănuntul să aibă acces la tot ceea ce trebuie să ştie despre acţiunile şi preferinţele consumatorilor: informatii despre comenzile plasate, produsele sau paginile accesate, lista de dorinţe, produse abandonate şi multe altele. Totodată, produsul oferă o privire de ansamblu a datelor acestora într-un panou Key Performance Overview conţinând informaţii despre istoricul clientului, numărul, valoarea totală şi medie a comenzilor, puncte de loialitate acumulate, numărul cazurilor de Customer Service, scorul recenziilor şi multe altele.

Pe lângă vizibilitatea de 360°  a datelor şi posibilitatea de a plasa comenzi în numele clienţilor („order-on-behalf”), OSF UnifyCOMMERCE permite companiilor să ofere clienţilor înregistraţi navigarea cu uşurinţă între site-ul Commerce Cloud şi Salesforce Community, prin Single Sign-On, având coşul de cumpărături mereu prezent, oriunde se află clientul şi oferind posibilitatea de a cumpăra direct din Community.

OSF şi-a reafirmat vasta experienţă în dezvoltarea afacerii clienţilor săi

OSF UnifyCOMMERCE a fost implementat cu succes pentru liderul comercianţilor de suplimente nutritive dedicate sportivilor,Predator Nutrition, care a realizat acest proiect împreună cu OSF pentru a-şi eficientiza operaţiunile, în condiţiile trecerii de la o piaţă locală către una de comerţ internaţional.

Reggie Johal, Fondator & CEO, Predator Nutrition a declarat că s-au văzut o serie de îmbunătăţiri semnificative încă de la lansarea din octombrie (2015) şi că "ratele de conversie ecommerce au crescut cu 50%; viteza de încărcare a paginii a scăzut  de la 5 secunde, în medie, până la sub 2 secunde; avem acum o platformă care ne va permite să deschidem şi operaţiunile din SUA începând cu acest an.”  Aşadar, implementarea platformei de e-commerce a adus Predator Nutrition o scalabilitate mult mai mare pentru a servi noile pieţe internaţionale, în plus şi o integrare de sisteme superioară care să nu genereze pierderi de vânzări, dar care să asigure creşterea loialităţii cumpărătorilor.

Totodată, Don Lynch, SVP, Worldwide Strategic Alliances, Salesforce îi acordă meritele echipei OSF pentru eforturile depuse: “Această recunoaştere este o dovadă a contribuţiei remarcabile a OSF Commerce, care a reuşit să inoveze  şi să asigure un succes remarcabil pentru clienţii săi, în calitate de partener Salesforce".

Dezvoltarea de soluţii inovatoare software, pliate perfect pe nevoile clienţilor nu se va opri aici. Aşa cum îşi stabiliseră acum câţiva ani, OSF Global Services a reuşit ca la ora actuală să fie considerat un jucător puternic al industriei, în spaţiul software şi cloud, acoperind o piaţă internaţională prin crearea de parteneriate solide de lungă durată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO