Info

(P) Edenred dezvăluie o nouă identitate vizuală globală

(P) Edenred dezvăluie o nouă identitate vizuală globală

Autor: Publicitate

03.07.2017, 14:58 484

Liderul mondial în soluţii tranzacţionale pentru companii, angajaţi şi comercianţi îşi redefineşte toate soluţiile din cele 42 de ţări în care activează sub brandul Edenred.

Edenred, cea mai mare companie emitentă de carduri şi tichete preplătite pentru companii şi organizatii, a finalizat în luna iunie un proces amplu de rebranding şi a dezvăluit noua sa identitate globală, unificându-şi produsele şi soluţiile sub umbrela unui brand unitar şi solid, care aduce zilnic valoare pentru angajaţi, companii, organizaţii şi comercianţi parteneri.

Bertrand Dumazy, Preşedinte şi Chief Executive Officer al Edenred, a declarat: “Lansarea noii noastre identităţi vizuale este o etapă importantă în transformarea Edenred. Tranziţia Grupului către un ecosistem integral digitalizat ne-a determinat să creăm o nouă identitate de brand, puternică, semnificativă şi unitară».

Cele 250 de produse şi servicii dezvoltate de Grupul Edenred, inclusiv produsul cheie, tichetul de masă Ticket Restaurant, au primit o nouă imagine şi o nouă identitate vizuală.

1.500.000 de angajaţi, 35.000 de companii, 200.000 de specialişti în HR şi finanţe, 60.000 de comercianţi parteneri în România, alături de 43 de milioane de angajaţi, 750.000 de companii şi organizaţii şi 1.4 milioane de comercianţi din 42 de ţări, vor descoperi o nouă imagine a tichetelor, cardurilor şi soluţiilor Edenred.

Dana Sîntejudean, Director General Adjunct al Edenred România, spune : « Edenred România a construit în ultimii ani soluţii moderne pentru companii, în special în sfera beneficiilor extrasalariale şi a administrării cheltuielilor de afaceri. Acum este timpul să ne reinventăm şi să inovam în felul în care sprijinim noile moduri de lucru ale companiilor, angajaţilor şi comercianţilor. Noua noastră identitate vizuală, culorile vibrante şi stilul modern de comunicare se aliniază atmosferei de efervescenţă şi dinamism care marchează tranziţia companiei noastre către un viitor digital ».

Noua semnătură globală « We connect, you win » reflectă transformarea Edenred într-o companie digitalizată, care construieşte reţele şi conexiuni prin care toţi cei implicaţi au de câştigat : angajaţii au o putere de cumpărare sporită, companiile îşi optimizează costurile, iar comercianţii obţin venituri suplimentare. Universul grafic Edenred a fost reactualizat în întregime iar noul logo Edenred  va figura de acum pe toate soluţiile Grupului, respectiv carduri, aplicaţii mobile, platforme online sau tichete emise pe suport hârtie.

Folosind bulina roşie, care a fost semnul vizual distinctiv al companiei încă de la lansarea produsului Ticket Restaurant în anii 1960, noul logo-ul Edenred înglobează toate atributele noului brand: simplu, digital, universal, îndrăzneţ şi conectat.

« Trecerea Grupului către un univers digital ne-a condus spre crearea unui nou brand mai puternic, vibrant şi modern. Business-ul nostru evoluează foarte rapid, am pornit de la beneficiile extra-salariale, iar acum ne concentrăm asupra soluţiilor care ţin de mobilitate, am fost o companie B2B, iar în prezent am devenit B2B2C, şi, nu în ultimul rând, facem tranziţia de la tichete de masă pe suport de hârtie, către un business digital. Aşadar, într-un viitor digital, identitatea noastră trebuie să ţină pasul, pentru a putea spune noua poveste Edenred », spune Andreea Meiroşu, Marketing and Communications Manager Edenred România.

Cele peste 3.000 de mărci de soluţii pe care Edenred le avea în portofoliu generau dificultăţi în gestiune şi în elaborarea ofertelor comerciale, lăsând pe planul doi brandul Edenred. „Obiectivul proiectului de rebranding este să evidenţiem brandul Edenred, să-l poziţionam mai clar în mintea clienţilor şi să construim o ofertă comercială coerentă”, a adăugat Andreea Meiroşu.

Edenred este  liderul mondial în soluţii de tranzacţii pentru  companii, angajaţi şi comercianţi. Fie că sunt derulate prin card, aplicaţii mobile, platforme online sau tichete, toate aceste soluţii înseamnă putere de cumpărare crescută pentru angajaţi, costuri optimizate pentru companii şi venituri mai mari pentru comercianţii afiliaţi.

Portofoliul Edenred este construit în jurul a trei linii de business: beneficii pentru angajaţi, soluţii pentru flote şi mobilitate, şi soluţii complementare (plăţi corporate, soluţii de incentivare li recompensare şi programe publice sociale).

Listată la bursa Euronext Paris, Edenred activează în 42 de ţări, având aproape 8.000 de angajaţi. În 2016, volumul  tranzacţiilor asigurate de Edenred s-a ridicat la aproape 20 miliarde euro, din care 70% au fost derulate prin card, dispozitive mobile sau online. 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO