Info

(P) Îmbunătăţirea proceselor comerciale şi a rentabilităţii investiţiei cu ajutorul aplicaţiilor de recunoaştere a documentelor

(P) Îmbunătăţirea proceselor comerciale şi a...

Autor: Publicitate

30.05.2017, 11:25 28

În faţa unui mediu de afaceri aflat în permanentă schimbare, a concurenţei acerbe şi a digitalizării intensive, companiile trebuie să se adapteze rapid şi eficient. Anumite inovaţii necesită resurse considerabile (atât în timp, cât şi financiare) şi implică o implementare dificilă. Fluxul de documente a fost întotdeauna o bătaie de cap pentru lucrătorii de birou. La prima vedere, poate părea o neplăcere, nimic mai mult. Însă, în realitate, este o problemă serioasă, care determină cheltuieli financiare semnificative.

Iată o dată statistică: o firmă românească medie cu 50 de angajaţi petrece 480 (!) de ore pe an cu retastarea textelor din documentele tipărite, scanate sau fotografiate. În termeni financiari, acest lucru înseamnă cel puţin 8000 €. 8000 € este o pierdere absolută şi inutilă de bani, ce poate fi evitată cu uşurinţă.

O altă problemă frecventă este prelucrarea documentelor PDF. Vă aduceţi aminte cât timp v-a luat ultima dată să editaţi, transformaţi sau copiaţi anumite informaţii din fişierele PDF? Şi aţi fost mulţumit de rezultat? Probabil răspunsul la această ultimă întrebare este ‘nu’. Nu fiţi surprins: peste 2/3 din lucrătorii de birou se confruntă cu probleme atunci când prelucrează fişiere PDF, aşa că nu sunteţi singur în această situaţie.

Indiferent de mărimea companiei sau de ramura industrială în care activează, acest gen de probleme este frecventă în aproape toate organizaţiile. Însă există o soluţie pentru toate problemele pe care le-am menţionat – versiunea recent lansată a binecunoscutei aplicaţii ABBYY FineReader 14. Cu noul FineReader puteţi prelucra toate documentele tipărite, scanate sau în format PDF în felul următor:

1.       Prelucraţi fişierele PDF la fel cum o faceţi cu fişierele Word. Editaţi textul şi imaginile, dar şi adăuga, şterge sau rearanja pagini în documentele PDF.

2.       Transformaţi documentele scanate, tipărite şi fişierele PDF în diverse formate editabile – Word, Excel, PowerPoint etc. Acum puteţi găsi, copia şi edita orice informaţie din text, tabele sau imagini.

3.       Comparaţi convenţiile şi contractele care au formate diferite – de exemplu formă scanată, PDF sau chiar contractele tipărite. Programul va recunoaşte textul, va identifica diferenţele şi va evidenţia toate diferenţele esenţiale.

Având la dispoziţie această gamă largă de funcţii, nu veţi mai avea nevoie de alte aplicaţii pentru anumite activităţi de prelucrare a documentelor. Astfel, dacă achiziţionaţi FineReader 14, veţi economisi fondurile companiei şi veţi avea garanţia rentabilităţii ridicate a investiţiei. Dar să analizăm cu atenţie cifrele.

În medie, o organizaţie cu 50 de angajaţi are nevoie de aproximativ 8 luni pentru a-şi recupera investiţia în ABBYY FineReader 14, rentabilitatea investiţiei ajungând la 210% în 2 ani. Se înţelege de la sine că aceasta este o investiţie pe termen mediu foarte rentabilă. FineReader vă oferă posibilitatea de a creşte eficienţa lucrătorilor de birou, ceea ce va determina creşterea eficienţei întregii companii.

Descărcaţi versiunea de probă a FineReader şi începeţi chiar acum să vă îmbunătăţiţi procesele comerciale şi rentabilitatea investiţiilor. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO