Info

(P) "Mamma Mia”, pentru clienţii Telekom Romania

(P) "Mamma Mia”, pentru clienţii Telekom Romania

Autor: Publicitate

03.05.2018, 08:00 665

Fenomenul „musical” a apărut în Statele Unite ale Americii, în anii ’20, sub numele de ”Comedie Muzicală”. Spre deosebire de comedia clasică din teatru şi din film, ea accentua trăirile emoţionale ale personajelor prin intermediul coloraturii muzicale.  De aceea era nevoie ca actorii să aibă aptitudini muzicale remarcabile. Iar dacă nu erau cunoscute, aceasta era o bună ocazie de a fi descoperite.

De-a lungul timpului, musical-urile au cucerit inimile oamenilor prin arta teatrală sau cinematografică pusă în joc şi prin interpretarea excepţională a actorilor. Olimpul incontestabil al zeilor acestui tip de spectacol a devenit Broadway-ul cu ale sale 41 de teatre profesioniste, care au avut puterea de a inspira prin producţiile lor generaţii întregi de actori. Şi pentru că acest tip de spectacol încă scrie istorie, a venit timpul ca unul dintre cele mai cunoscute spectacole, ”Mamma Mia”, să fie adus pe scena Sălii Mari a Palatului din Bucureşti, într-o producţie sloveno-română şi cu o distribuţie integral românească.

Spectacolul, care va avea premiera pe 24 mai şi care este sponsorizat de Telekom Romania, îi aduce pe aceeaşi scenă pe Horia Brenciu şi Ernest Fazahas, în rolul lui Harry, pe Aurelian Temişan, Cornel Ilie şi pe Ciprian Teodorescu în rolul lui Sam, şi, în rolul lui Bill, pe Adrian Nour, finalist al emisiunii sponsorizate de Telekom Romania, ”Vocea României”.

"Mamma Mia!" spune o poveste de iubire despre relaţii şi prietenie, pe versurile melodiilor trupei ABBA. Povestea captivantă semnată de Catherine Johnson se desfăşoară în cadrul solar al unei insule greceşti şi este pusă în scenă de compania Prospot Doo împreună cu un grup de producători reuniţi de compania Atelier Promotion. Co-producătorii au decis că cea mai bună soluţie pentru realizarea acestui spectacol este să apeleze la experienţa WonderTheatre, producător de spectacole de tipul comediilor muzicale.

Pentru evenimentul numărul 1 al anului 2018, Telekom Romania pune 1000 de bilete la dispoziţia clienţilor săi, prin intermediul portalului netliberare.ro. De aceea, primii 1.000 de clienţi Telekom Romania, beneficiază în exclusivitate de bilete pe care le pot obţine cu o reducere de 15% pentru spectacolele din 24, 25, 26 si 27 mai, de la Sala Palatului din Bucureşti.

Telekom Romania vine în întâmpinarea clienţilor B2B atât cu o super ofertă #BusinessLiber, cât şi cu un super spectacol din prima linie a creativităţii româneşti. Altfel spus, dubla ofertă propune ingrediente pentru o viaţă frumoasă, în care libertatea de a simţi şi de a comunica au primit rolurile principale. Promisiunea de #netliberare înseamnă atât beneficiul adus de cele mai bune servicii de internet mobil şi de telefonie mobilă, cât şi accesul la evenimentele care dau sunet şi culoare unei vieţi frumoase. Află detalii pe www.netliberare.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO