Info

(P) Roboţii bancari, viitorul din banking

(P) Roboţii bancari, viitorul din banking

Autor: Publicitate

17.05.2018, 12:06 1784

Serviciul de chatbot, dezvoltat de specialiştii Libra Internet Bank, a reputat un adevarat succes la competiţiile industriei bancare din acest an. Aplicaţia a adus băncii titlul de “Cea mai inovatoare bancă din România” la nu mai puţin de trei dintre cele mai prestigioase evenimente - MasterCard Bank of the Year, Gala Online Banking şi Gala NoCash.

Premiile au fost acordate de juriile de specialişti selectate de organizatorii fiecărui eveniment şi sunt o recunoaştere a orientării permanente către inovaţie a Libra Internet Bank.

Chatbot-ul Libra Internet Bank a fost  gândit pentru a uşura cat mai mult interacţiunea clienţilor cu banca, într-un mod prietenos, disponibil 24/7. Aplicaţia preia şi rezolvă cereri de credite, carduri de credit, depozite bancare, totul printr-un chat de tip messenger, simplu şi rapid.

Clienţii au apreciat chatbot-ul Libra Internet Bank. În numai patru luni de la lansare, aplicaţia a înregistrat peste 10.000 de interacţiuni cu persoane interesate de produsele bancare oferite online de Libra Internet Bank.

De asemenea, la MasterCard Bank of the Year, Libra Internet Bank a câştigat şi premiul “cel mai bun produs de economisire al anului” pentru Depozitul la 1 an şi 1 lună.

Libra Internet Bank are active nete de aproape 1 miliard euro şi a realizat anul trecut un profit record, de aproape 13 milioane euro, în creştere cu 83% faţă de anul precedent.  

Recunoscută pentru activitatea de succes dedicată profesiilor liberale, dezvoltatorilor imobiliari şi agribusiness-ului, Libra Internet Bank foloseşte inovaţia şi noile tehnologii pentru a oferi cea mai bună experienţă bancară clienţilor săi.

Banca are o reţea de 50 de sucursale şi un canal complet de digital banking.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO