Info

(P) #SharetheDrama la finala UEFA Champions League

(P) #SharetheDrama la finala UEFA Champions League

Autor: Publicitate

30.05.2018, 08:00 289

26 mai: ziua marii finale. Două echipe de tradiţie, cu prea multe reuşite ca să poţi să le numeri, se înfruntă pentru cel mai important trofeu al fotbalului european: UEFA Champions League. Suporteri mulţi de ambele părţi: cei ai madrilenilor sunt ceva mai liniştiţi, stând la adăpostul celor două trofee cucerite în 2016 şi 2017. Suporterii celor de la Liverpool, pe de altă parte, simt că a venit momentul să ridice din nou deasupra capului Cupa Campionilor. Drama e aproape garantată.

Şi cum să urmăreşti finala dacă nu în compania prietenilor, având aproape şi o bere pusă la rece? În ajutorul fanilor a venit Heineken, care a prezentat primul blockbuster interactiv din România, construit în jurul transmisiei live a finalei UEFA Champions League.

Evenimentul a avut peste 700 de participanţi, printre ei numărându-se şi vedete ca Andreea Esca, George Buhnici, Nicolai Tand, Dani Oţil, Omid Ghannadi sau Virgil Ianţu. Bogdan Lobonţ şi Ciprian Marica, invitaţii speciali ai celor de la Heineken, au explicat ce înseamnă emoţia unei finale de Champions League şi de ce fiecare finală e unică.

Aşa cum fotbalul aduce oamenii împreună – indiferent de unde ar veni ei – şi berea Heineken propune tuturor acelaşi gust şi reţetă, indiferent de locul în care te afli. Heineken spune povestea UEFA Champions League încă din 2006, iar prezenţa sa în 192 de ţări de pe glob vine ca asigurare a faptului că suporterii vor trăi, peste tot, aceleaşi sentimente.

Înainte de meci, cei adunaţi în Pavilionul Central de la Romexpo se aşteptau ca golurile să curgă mai ceva decât berea - cele două echipe marcaseră pe bandă rulantă în rundele anterioare. Nu a fost chiar aşa, pentru că atacurile furibunde ale cormoranilor s-au terminat, de fiecare dată, la câţiva metri de poarta madrilenilor. Dar cine-a zis că e nevoie de goluri ca drama să atingă cote maxime?

Minutul 30: Sergio Ramos face un tackling puternic asupra lui Mohamed Salah, iar vedeta celor de la Liverpool se prăbuşeşte pe teren. Pentru câteva secunde, în Pavilion se instalează liniştea absolută. Salah se ridică, motiv de bucurie pentru sutele de oameni care au venit să vadă finala. Suporterii mai comandă un Heineken, semn că meciul s-a aprins; mai trec însă 2-3 minute şi Salah cade în genunchi, făcând semn că nu mai poate continua. Drama atinge cote maxime la Romexpo, iar cei prezenţi încep discuţii înfierbântate despre cum va arăta un meci fără unul dintre golgheterii competiţiei. Se mai scurg câteva faze şi drama se mută în tabăra celor de la Real: Dani Carvajal, unul dintre fundaşii de bază de la Real, se accidentează şi nu mai poate continua.

Ajungem la pauză fără goluri, dar nu şi fără bere; e timpul pentru încă un Heineken, pentru că urmează 45 de minute de foc.

Şi ce repriză a fost! Portarul celor de la Liverpool, plictisit parcă de scorul de 0-0, degajează mingea spre Benzema, iar francezul din atacul celor de la Real nu iartă. Atmosferă de la Romexpo e una incendiară, amplificată desigur şi de efectele speciale aduse de Heineken.

Suporterii madrilenilor nu apucă să se bucure prea mult, pentru că Sadio Mané egalează câteva minute mai târziu. E 1-1 şi meciul se încinge.

În aplauzele sutelor de oameni prezenţi, Zidane îl trimite în teren pe Gareth Bale, galezul care a fost, la un anumit moment dat, cel mai scump jucător al lumii. Bale nu are nevoie de multe faze pentru a demonstra ce ştie să facă cu mingea: Marcelo centrează de pe stânga, iar mijlocaşul reia din foarfecă pentru unul dintre cele mai frumoase goluri din istoria UEFA Champions League.

Scorul final a fost 3-1, pentru că tânărul Karius, ajuns mai mult din întâmplare în poarta celor de la Liverpool, a mai scăpat o dată mingea după un şut trimis de Bale. Un motiv în plus de bucurie pentru galez şi suporterii madrilenilor. Douăzeci de minute mai târziu, cei de la Real ridicau trofeul – moment în care mii de confetti au căzut peste cei prezenţi la Romexpo.

Aşa s-a scris povestea finalei Champions League de la Kiev, urmărită de cei prezenţi la evenimentul organizat de Heineken în compania prietenilor. #SharetheDrama nu a fost doar un concept, ci realitatea trăită de suporterii celor două echipe.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO