Info

(P) Un pariu de business câştigat: LDK a revoluţionat piaţa din România cu electrocasnicele colorate

(P) Un pariu de business câştigat: LDK a revoluţionat...

Autor: Publicitate

10.05.2017, 07:30 2340

Cum poţi face o afacere de succes în România mizând pe culori vii şi frumoase. Aşa ar putea fi descris într-o propoziţie avântul mărcii LDK, un brand românesc de electrocasnice.

Pe o piaţă în care se credea că nu mai este loc de mari jucători, LDK a reuşit să facă revoluţie şi să vândă sute de mii de produse în ultimii ani. Secretul este unul pe cât de simplu, pe atât de ingenios: LDK a dărâmat mitul ”albelor” (aşa cum sunt cunoscute în industrie electrocasnicele mari) şi a mizat pe electrocasnice colorate. Testul a fost în prima etapă aragazurile colorate de la LDK care au convins zeci de mii de români să renunţe la culorile clasice din bucătărie şi să înlocuiască maşina de gătit veche cu un aragaz roşu, verde, portocaliu, mov, maro sau bej.

Un business clasic în culori vii

Succesul avut de primele produse colorate a condus marca LDK într-o nouă etapă, de consolidare şi maturizare a business-ului. Începând de anul trecut, managementul companiei constănţene Tonis Trade, creatorul brandului LDK, a gândit soluţii de mărire a cotei de piaţă şi de atacare a unui nou segment: electrocasnicele incorporabile. Procesul a implicat cei mai buni ingineri, designeri de produs şi proiectanţi iar la începutul anului 2017 LDK a scos deja la vânzare primele produse colorate din gama electrocasnicelor incorporabile. Compania comercializează deja plite şi cuptoare incorporabile în culorile roşu, portocaliu şi alb-crem, urmând ca diversitatea cromatică să fie extinsă la frigidere şi aparate de aer condiţionat.

Colorate şi de calitate

Noua gamă de electrocasnice colorate se remarcă nu doar prin culorile vii şi fresh ale produselor, ci şi prin calitatea ridicată şi elementele de inovare. Plitele incorporabile sunt confecţionate din sticlă rezistentă la presiune şi temperatură înaltă, au siguranţă, aprindere electrică şi arzător conceput special pentru WOK. De asemenea, cuptoarele electrice au variante cu display digital, control touch şi sunt prevăzute cu sistemele de siguranţă, programe speciale de gătit, timer, grill, iluminare interioară şi o mulţime de alte funcţii de ultimă generaţie.

De menţionat este faptul că acestea sunt fabricate cu componente italiene, ceea ce le garantează nu doar funcţionarea impecabilă dar şi fiabilitatea.

De altfel, fiabilitatea şi reţeaua naţională de service este unul dintre punctele forte ale electrocasnicelor LDK. Conform statisticilor oferite de către producător, rata de intrare în service a produselor LDK este de sub unu la sută, adică în medie cu 50 de procente sub media electrocasnicelor care se vând în România.

Potenţial de creştere pentru electrocasnicele colorate

Un business cu electrocasnice colorate nu presupune doar bucuria de a oferi clienţilor alternative la clasicele obiecte de bucătărie în culori terne, ci şi o analiză serioasă din partea managementului. Compania Tonis Trade a efectuat deja studii de marketing şi o cercetare de piaţă la nivel naţional care relevă faptul că există potenţial mare de schimbare în percepţia consumatorului. Astfel, în directă corelaţie cu trendul în materie de mobilier care migrează de la mobila clasică către variantele moderne de decorare, peste 37 la sută dintre cei chestionaţi au răspuns că iau în calcul schimbarea electrocasnicelor în următorii doi ani, iar un procent de 43 la sută dintre aceştia spun că sunt deschişi să aleagă produse electrocasnice colorate pentru bucătăria proprie.

LDK ţinteşte vânzări de milioane de euro cu produsele colorate şi intrarea în marii retaileri

Încurajaţi de răspunsul şi cererea mare din piaţă, compania Tonis Trade, proprietarul LDK, urmăreşte mărirea gamei de electrocasnice colorate pe parcursul anului 2017. De asemenea, în viziunea de dezvoltare a firmei se află deschiderea unui showroom în Bucureşti, listarea în oferta marilor retaileri şi chiar intrarea pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria, ceea ce ar genera vânzări de aproximativ zece milioane de euro pentru LDK în următorii doi ani.

Foto: Eugen Petică

”Intenţia noastră este de a schimba şi percepţia consumatorului în privinţa electrocasnicelor: dintr-un produs strict utilitar, electrocasnicele pot deveni şi un obiect care să aibă rol decorativ important. De aici a apărut ideea electrocasnicelor colorate. Suntem în plin proces de extindere iar reacţia pieţei este una favorabilă produselor colorate LDK. Căutăm un spaţiu adecvat pentru a deschide un showroom în Bucureşti şi suntem în negocieri pentru a lista produsele LDK în reţelele mari de retaileri. Avem cereri importante de la clienţi din toată ţara iar prezenţa produselor noastre într-o mare reţea de retail ar satisface cerinţa consumatorului. În paralel, ne concentrăm pe extinderea gamei de electrocasnice colorate la frigidere şi aparate de aer condiţionat marca LDK”, a declarat Eugen Petică, executiv manager al companiei Tonis Trade.

În prezent, produsele LDK se găsesc în magazinele Tonis Trade, cele ale partenerilor din toată ţara dar şi online pe tonis.ro, emag.ro, evomag.ro, cel.ro şi altele.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO