Info

(P) Voteaza soluţia IT favorită şi poţi câştiga o campanie de promovare de 20.000 de euro de la Telekom

(P) Voteaza soluţia IT favorită şi poţi câştiga o...
08.06.2015, 00:00 127

► A doua ediţie a concursului internaţional Business Wall of Fame, iniţiat de grupul Deutsche Telekom, trece la etapa de votare

► În perioada 11 mai – 22 iunie, comunitatea de business din România este invitată să voteze cea mai bună soluţie Internet of Things înscrisă în competiţie

► Susţinătorii soluţiei câştigătoare pot beneficia de o campanie de promovare pentru compania lor în valoare de până la 20.000 de euro

Comunitatea de business din România poate vota soluţiile preferate de tip Internet of Things (IoT) înscrise la a doua ediţie a concursului internaţional Business Wall of Fame, iniţiat de grupul Deutsche Telekom. Până în prezent, pe platforma competiţiei au fost înscrise o mare varietate de soluţii inovatoare IoT, care se adresează unor industrii diverse, cum ar fi transporturi, servicii, comerţ sau logistică, iar dezvoltatorii încă au şansa de a înscrie proiectele lor până în data de 25 mai. Companiile pot descoperi aici soluţii IoT care eficientizează activitatea afacerii lor.

Votul exprimat de comunitatea de business va fi premiat alături de soluţia IoT câştigătoare din fiecare ţară participantă în concurs. Astfel, compania-suporter a soluţiei câştigătoare care a avut cel mai convingător argument în favoarea acesteia va beneficia de expunere în cadrul unei  campanii de promovare în valoare de până la 20.000 de euro.

Proiectele pot fi votate în perioada 11 mai – 22 iunie pe platforma www.wallofbusiness.ro , iar în urma votului comunităţii de business, soluţiile cu cel mai mare punctaj vor fi evaluate de un juriu de experţi.

Soluţia câştigătoare va beneficia de o campanie naţională de promovare, dezvoltată de Telekom, în valoare de 30.000 de euro, şi va deveni partener Telekom Romania. De asemenea, juriul va acorda un premiu special pentru cea mai bună soluţie Internet of Things la nivel internaţional, pe care Deutsche Telekom o va include în portofoliul celor 8 ţări participante în concurs. Mai mult, dezvoltatorul ei va participa alături de Deutsche Telekom la un târg de profil, beneficiind de promovare în valoare de 10.000 euro.

Competiţia „Business Wall of Fame” se derulează în România şi în alte 7 ţări europene (Austria, Croaţia, Germania, Grecia, Ungaria, Macedonia şi Slovacia). Concursul se adresează dezvoltatorilor care doresc să îşi promoveze soluţiile IoT şi să le facă accesibile publicului larg. Se pot înscrie în competiţie soluţii deja disponibile la vânzare sau în stadiul de lansare pe piaţă.

Rezultatele ediţiei din acest an a competiţiei vor fi anunţate pe 7 iulie 2015.

Pentru mai multe informaţii despre competiţie, participare, votare, termeni şi condiţii, vă rugăm vizitaţi: www.wallofbusiness.ro.

 

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou şi dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate şi personalizate pentru o comunitate vastă de clienţi, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicaţii, astfel încât clienţii să beneficieze de o experienţă completă şi inedită: servicii de voce şi date mobile 3G şi 4G, telefonie fixă tradiţională, internet de mare viteză şi televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum şi conţinut de înaltă calitate şi exclusivităţi. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluţii IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive şi mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe şi peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse şi servicii fixe, comunicare mobilă, Internet şi IPTV pentru consumatori şi soluţii ICT pentru clienţi din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de ţări şi are circa 228.000 angajaţi la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro  în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

 

TELEKOM ROMANIA

Corporate Communication

Telefon: +40 21 400 6551

E-mail: mediarelations@telekom.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO